اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای طرح‌های کشاورزی

300 هکتار از اراضی ملی خلخال واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: 300 هکتار از اراضی ملی مستعد خلخال برای کشاورزی در اختیار متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و باغداری قرار می‌‌گیرد.

300 هکتار از اراضی ملی خلخال واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خلخال، هوشنگ محمدی در جلسه کار‌گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خلخال اظهار داشت: این میزان زمین با هدف حمایت از مجریان طرح‌های کشاورزی به ویژه فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و باغداری و نیز ایجاد اشتغال برای بخشی از بیکاران جامعه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری 3 هزار میلیارد ریال اعتبار به صورت تسهیلات بانکی با نرخ سود بانکی هفت درصد برای اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل تخصیص یافته است، افزود: به لحاظ شناور بودن این اعتبارات در استان، شهرستانی که نسبت به ارائه طرح‌های کشاورزی پیشنهادی خود بیشتر تلاش کند از سهم بیشتری از این تسهیلات و اعتبارات بهره‌مند می‌شود.

سرپرست فرمانداری خلخال مدت زمان اجرای طرح‌های کشاورزی و باغداری که با استفاده از اراضی رایگان ملی اجرا می‌شود، دو سال اعلام کرد.

وی ادامه داد: در صورت اجرا نشدن طرح در زمان تعیین شده، اراضی ملی واگذار شده از مجری طرح مسترد و به افراد واجد شرایط جدید واگذار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: از آغاز سال جاری و در طی برگزاری 23 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی خلخال تعداد 271 طرح توسعه کشاورزی به همراه طرح‌های 18 تعاونی جدید در این کارگروه بررسی و برای دریافت تسهیلات بانکی به مبلغ 110 میلیارد ریال و با پیش‌بینی اشتغال 402 نفر به بانک کشاورزی معرفی شده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول