اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق سازمان ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری:

93 درصد اراضی ملی چهارمحال و بختیاری ثبت مالکیت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق سازمان ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: 93 درصد از اراضی ملی این استان ثبت مالکیت شده است.

93 درصد اراضی ملی چهارمحال و بختیاری ثبت مالکیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی هاشمی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع خود با اشاره به حضور یک هزار و 300 روزه‌اش در سمت مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک این استان، اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک وظایف و تکالیف بسیار دارد که از جمله آن می‌توان به تثبیت مالکیت، تحکیم روابط اجتماعی و اقتصادی و هویت بخشیدن به اشخاص حقوقی نام برد.

وی افزود: سازمان ثبت املاک در راستای مستند سازی تاکنون 34 هزار و 660 سند مالکیت شهری را صادر و در بخش نقشه‌های کاداستر 17 هزار سند کاداستر را تهیه کرده است.

هاشمی با بیان اینکه 93 درصد از اراضی ملی استان ثبت مالکیت شده است، افزود: امروز تمام اسناد مالکیتی که صادر می‎شود به صورت کاداستر و مکانیزه است.

مدیرکل سابق سازمان ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری از تشکیل یک هزار و 610 پرونده اجرایی در زمان کاری خود در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده یک هزار و 50 پرونده مختومه اعلام شده و چیزی حدود 204 میلیون ریال از اشخاص در طول این مدت وصول شده است.

هاشمی از دسترسی 100 درصدی کارکنان ثبت اسناد به امکانات سخت افزاری و کامپیوتر خبر داد و گفت: بازسازی ناوگان‌های خودرویی، جذب و استخدام 32 نفر از طریق آزمون استخدامی، ارائه آموزش‌‎های تخصصی و عمومی به پرسنل، راه‌اندازی سایت اداره‌کل از دیگر اقدامات صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک، مدیرکل امور نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک، رئیس کانون دفاتر اسناد و املاک، معاون پشتیبانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی برگزار و در پایان از زحمات سید مهدی هاشمی تقدیر و محمدحسن بهادر به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول