اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

زندانیان مرودشت مهارت‌های حرفه‌ای را فرا می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: آموزشگاه حرفه‌آموزی زندان این شهرستان با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع در حال اجراست که با اتمام آن زندانیان دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

زندانیان مرودشت مهارت‌های حرفه‌ای را فرا می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در بازدید از زندان این شهرستان از آغاز به ساخت ساختمان ملاقات خانواده زندانیان مرودشت خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و آمادگی پیمانکار، این ساختمان در زمینی به مساحت 300 متر با اعتبار اولیه 600 میلیون ریال ساخته می‌شود و امیدواریم تا با تسهیل در روند ساخت آن در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین از پیشرفت 50 درصدی آموزشگاه زندانیان این زندان خبر داد و تصریح کرد: این آموزشگاه با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع از محل اعتبارات سازمان زندان‌های استان فارس در حال اجراست که با اتمام آن از این پس زندانیان دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

در ادامه فرماندار مرودشت و هیئت همراه با حضور در جمع تعدادی از زندانیان با بیان پرسش‌های مختلف از زندان به عنوان یک مکان بازدارنده و عبرت‌آموز یاد کرد و خطاب به آنان گفت: برای اینکه سرنوشت و آینده پیش روی شما درخشان شود و متحول شوید بیشتر به خودتان فکر کنید، با خدای خودتان پیمان ببندید و سعی کنید به اصلاح درون خود بپردازید.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت افزود: زندان عاقبت روی آوردن به منکرات و انحرافات اخلاقی و اجتماعی است و هرکدام از شما اکنون باید در پشت میز دانشگاه و در کنار زن و فرزندان خود بوده و موثر برای جامعه باشید، پس با شرایط کنونی، از موهبت جوانی، فرصت و خلوت پدید آمده در این مکان به عنوان نقطه آغاز و شروع یک زندگی جدید استفاده کنید.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول