اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی قم خبر داد

دعوت 4 بانوی قمی به تیم ملی کبدی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان قم از دعوت چهار بانوی قمی به تیم ملی کبدی بانوان کشورمان خبر داد.

دعوت 4 بانوی قمی به تیم ملی کبدی

سعیده سادات خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: کبدی در بین سایر رشته‌های ورزشی فعال استان قم با توجه به وجود استعدادهای بسیار خوب و جوانان آینده‌دار در حال حاضر در هر دو بخش مردان و بانوان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی در هر دو رشته سالنی و ساحلی در قم فعال است و تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضوری فعال دارند که حاصل آن دعوت چهره‌های مستعد به تیم‌های ملی مردان و بانوان است.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم با بیان اینکه کبدی قم از چهار سال قبل سابقه داشتن ملی‌پوش در تیم‌های ملی کبدی سالنی و ساحلی کشورمان را دارد، افزود: خوشبختانه درخشش بانوان کبدی‌ استان قم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور سبب شد تا چهار تن از اعضای تیم بانوان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بانوان کشورمان به اردوی تیم ملی برای مسابقات ملی دعوت شوند.

وی اضافه کرد: ‌برای همین منظور از سوی کادر فنی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان خانم‌ها الهام رضایی، محدثه پیش‌بین، زهره خانی و فاطمه رضایی اعضای تیم کبدی بانوان استان قم برای شرکت در اردوی جدید تیم ملی کبدی بانوان دعوت شده‌اند تا در برنامه‌های آماده‌سازی این تیم حضور یابند.

خلیلی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور در تهران برگزار شد، اظهار کرد: بر این اساس چهار بانوی کبدی‌کار استان قم در اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان که با حضور سایر دعوت‌شدگان برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول