اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آران و بیدگل خبر داد

اعلام مصوبه بخش شدن نوش‌آباد به وزارت کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار آران و بیدگل گفت: مصوبه بخش شدن نوش‌آباد از استانداری اصفهان به وزارت کشور اعلام شده است.

اعلام مصوبه بخش شدن نوش‌آباد به وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌الله سلگی در حسینیه شهید بهشتی نوش‌آباد اظهار داشت: ارتقای شهر نوش‌آباد به بخش و استقرار بخشداری، مسیری است که مردم این خطه شهیدپرور به حقوق خود برسند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مصوبه بخش شدن نوش‌آباد از استانداری اصفهان به وزارت کشور اعلام شده و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت دهم این امر به ثمر بنشیند که ما شرمنده مردم این شهر نباشیم.

به گفته وی، شهر نوش‌آ‌باد با تقدیم 120 شهید در سال‌های دفاع مقدس، صفحه پرافتخار تاریخ ایران اسلامی و استان شهیدپرور اصفهان به شمار می‌رود و خدمت مردم این خطه یک افتخار محسوب می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: شرایط امروز کشور ما قابل قیاس با دوران جنگ نیست و عزت و اقتدار ایران اسلامی به یک کابوس برای استکبار جهانی شده است.

سلگی یادآور شد: شهدا موجب اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شدند و ما مدیون این فرشته‌سیرتان تاریخ بشریت هستیم و افتخار می‌کنیم که برای شهدایمان یادواره برپا می‌کنیم.

این مسئول در ادامه گفت: ملت مظلوم ایران در عرصه جهاد با دشمنان با پیروی از راه امام حسین(ع) افتخار و آبرو را برای دنیای اسلام کسب کردند.

وی تصریح کرد: ما در شرایطی هفته دفاع مقدس را گرامی داشتیم که بدترین تحریم‌ها در جنبه‌های علمی و تأمین نیازهای اولیه مردم علیه ما اعمال شده است.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا متذکر شد: رئیس جمهور آمریکا منافقانه در حالی برای ملت ایران پیام تبریک نوروز می‌فرستد که انواع توطئه‌ها علیه همین مردم را برنامه‌ریزی می‌کند.

سلگی تأکید کرد: مردم ایران با تأسی از یاران رسول‌الله(ص) سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند هر چند که عده‌ای در داخل و خارج برای خدشه بر این نظام تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول