اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

کمبود آب روستاهای بناب را رنج می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از کمبود کیفیت پایین آب شرب رؤسای این شهرستان خبر داد و گفت: برای حل این مشکل راهکار کوتاه‌مدت مانند حفر چاه تأثیری ندارد.

کمبود آب روستاهای بناب را رنج می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امشب در حاشیه نشست یک‌روزه دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان بناب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از کمبود و کیفیت پایین آب شرب روستاهای بناب خبر داد و گفت: برای حل این مشکل راهکار کوتاه‌مدت مانند حفر چاه تأثیری ندارد بلکه بهترین و مطمئن‌ترین چاره آن انتقال آب از «زرینه‌رود» و سد «نوروزلو» به شهرستان بناب است.

برقی گفت: فاز دوم عملیات انتقال آب شرب از این محل در حال اجراست و با بهره‌برداری از این طرح حداکثر تا دو سال آینده مشکل آب شرب روستاهای بناب حل می‌شود.

وی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان آذربایجان‌شرقی خواست با همکاری یکدیگر برای اتمام هرچه زودتر عملیات انتقال آب شرب به این شهرستان کمک کنند.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود از احداث کتابخانه عمومی و سالن ورزشی در تمام روستاهای بزرگ بناب به ترتیب اولویت و احراز شرایط در حال حاضر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با تصویب بودجه لازم از سوی دولت به تدریج احداث می‌شوند.

برقی همچنین از دهیاران و شوراهای روستاها خواست ضمن تصویب قانون عوارض محلی روستاها تا 15 بهمن ماه و ابلاغ آن برای اجرا، تمام توان خود را بر جلب مشارکت عمومی اهالی روستا و استفاده از ظرفیت این بخش متمرکز کنند و به کمک‌های دولتی دل نبندند.

وی همچنین گفت: گرانی‌های اخیر کشور به علت مصادف شدن اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها با تحریم‌های اقتصادی دشمنان به وجود آمده و به ضعف مدیریت دولت مربوط نمی‌شود.

برقی گفت: برخی سودجویان اقتصادی در سطح کلان کشور از اوضاع آشفته بازار فعلی سوءاستفاده کرده و به افزایش گرانی‌های کاذب دامن می‌زنند که البته دولت هم شبانه‌روز برای حل این بحران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول