اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

مشکلات ترافیکی ‌خرم‌آباد روز‌به‌روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماهانه950دستگاه خودرو جدید به آمار خودروهای لرستان اضافه می‌شود که با این اوصاف مشکلات ترافیکی در استان به ویژه خرم‌آباد روز به روز بیشتر می‌شود.

مشکلات ترافیکی ‌خرم‌آباد روز‌به‌روز بیشتر می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کاظم علیزاده ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف در خرم‌آباد به وضعیت نامطلوب ترافیک شهری خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: ماهانه 950 دستگاه خودروی جدید به آمار خودروهای استان لرستان اضافه می‌شود، این در حالی است که در این مدت تنها 150 دستگاه اسقاط می‌شود که با این روند، مشکلات ترافیکی در استان به ویژه خرم‌آباد روز به روز بیشتر می‌شود.

وی خواستار همکاری و مشارکت اصناف و بازاریان برای ساماندهی نگهبان محلی بازار و نیز بر عهده گرفتن طرح نظارت بر اماکن و اصناف از سوی بازار شد و افزود: نیروی انتظامی آمادگی تعامل و همکاری با اصناف و بازاریان برای اجرای این طرح‌ها در راستای ساماندهی بازار استان دارد.

سردارعلیزاده ترویج و گسترش برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بازار استان لرستان را ضروری دانست و افزود: بازار همانند گذشته باید به وظیفه و نقش تاریخی خود در برگزاری مناسبت‌های مذهبی در مساجد بازار عمل کند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: نقش اصناف در انضباط اجتماعی، ترویج فرهنگ مشارکت و امانتداری در بازار و نیز رعایت حقوق شهروندی مهم است و در واقع اصناف و بازاریان در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

‌علیزاده بر ضرورت ساماندهی اصناف مزاحم نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی اصناف مزاحم و انتقال آنها به خارج از شهر خرم‌آباد به عنوان حقوق شهروندی باید با همکاری اصناف هر چه سریع‌تر اجرا شود.

در ادامه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز در این همایش گزارشی از عملکرد پلیس در ساماندهی اصناف استان ارائه کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد سه هزار و 523 واحد صنفی متخلف در سطح استان لرستان به دلیل تخلف پلمپ شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 36 درصد افزایش داشته است.

امیر الماسیان تامین امنیت بازار را از اولویت های نیروی انتظامی دانست و افزود: در استان لرستان 50 هزار واحد صنفی فعالیت دارند که تعامل و همکاری آنها با نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت بازار داشته است.

در این همایش که از سوی نیروی انتظامی و به مناسبت هفته این نیرو برگزار شد از اصناف نمونه استان لرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول