اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سر‌دار شریف:

نبردی بدتر از جنگ تحمیلی علیه کشورمان شروع شده است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت: امروز حوزه جنگ از سخت به نرم انتقال یافته ‌و دشمن تلاش می‌کند با استفاده از شیوه‌های هنری و فرهنگی نظام ما را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازند‌.

نبردی بدتر از جنگ تحمیلی علیه کشورمان شروع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، رمضانعلی شریف‌ در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد تبریز اظهار کرد: آنها که خیال می‌کنند استکبار جهانی با پایان یافتن دفاع مقدس دست از دشمنی با ایران اسلامی برداشته است در اشتباه به سر می‌برند چراکه تا زمانی که انقلاب اسلامی بر آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس خود پافشاری می‌کند دشمنی استکبار جهانی نیز استمرار خواهد داشت.

وی افزود: امروز حوزه جنگ از سخت به نرم انتقال یافته است و دشمن تلاش می‌کند با استفاده از شیوه‌های هنری و فرهنگی نظام ما را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه هدف از تهاجم غرب علیه اسلام، کمرنگ کردن تعالیم اسلامی است، خاطرنشان کرد: از آنجا که در مکتب اسلام، خانواده کانون مهمی است که می‌تواند نقش کلیدی در شکل‌گیری اجتماع داشته باشد از این رو دشمن تلاش می‌کند از طریق ماهواره و اینترنت بنیان خانواده را متزلزل ساخته تا بتواند متعاقباً جوانان ایرانی را از هویت دینی، انقلابی و ایرانی دور سازد و به افراد غرب‌زده و یا بی‌تفاوت تبدیل کند و در نتیجه بتواند به اهداف استثماری خود نایل شود.

سردار شریف در ادامه دفاع مقدس را پشتوانه معنوی نسل جوان در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: در حوزه آکادمیک و دانشگاهی نباید با مقوله دفاع مقدس برخورد احساساتی صورت بگیرد بلکه باید با استفاده از متد و روش‌های علمی دفاع مقدس آنالیز و تحلیل شود تا بتواند منبعی عظیم و پشتوانه‌ای محکم در مقابله با دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی در حوزه جنگ نرم واقع شود و دفاع مقدس از ظرفیت زیادی برخوردار است که خواهد توانست نسل جوان را در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، فناوری تغذیه و تامین کند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول