اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خطاب به مسئولان:

خودشیفتگی سازمانی خوب نیست / اگر ایرادی هست بپذیرید و پیگیری کنید

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با اشاره به مشکلات موجود برخی دستگاه‌ها گفت: خودشیفتگی سازمانی چیز خوبی نیست، اگر عیب‌هایی عنوان می‌شود بپذیرید و پیگیری کنید.

خودشیفتگی سازمانی خوب نیست / اگر ایرادی هست بپذیرید و پیگیری کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌محمد آزاد ظهر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان همدان با اشاره به بحث روند اطلاع‌رسانی مکاتبه‌ بین دانشگاه علوم پزشکی همدان با ادارات در زمینه پیگیری مصوبات این کارگروه، اظهار کرد: روند مکاتبه‌ای مفهومی ندارد چون اطلاع‌رسانی مکاتبه‌ای یعنی از سر باز کردن پیگیری‌ها؛ که بر این اساس باید روند حضوری این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بحث عنوان شده در زمینه لزوم بازبینی آلودگی چاه‌های عمیق استان نیز ضمن تأکید بر انجام آزمایش‌ در این زمینه بر اهمیت بازبینی چاه‌های عمیق همدان صحه گذاشت.

استاندار همدان با اشاره به تشکیل کمیته فنی حفاظت از حریم منابع آب در بحث بهبود کیفیت آب شهری و روستایی نیز بیان کرد: پس از تصفیه کردن آب دوباره آن را مورد آزمایش قرار دهید و اگر آلودگی وجود داشت یا نداشت حریم را تعریف کنید.

وی با اشاره به طرح مشکلات بهداشتی برخی مناطق تفریحی و توریستی و مسئولیت میراث فرهنگی در برخی از آنها نیز خطاب به نماینده میراث فرهنگی همدان خواستار بیان توضیح شد.

آزاد با اشاره به سخن نماینده میراث فرهنگی در جلسه مبنی بر اینکه مشکلی در میراث فرهنگی وجود ندارد، با بیان اینکه "بله؛ در میراث فرهنگی هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز سر جای خودش است!"، یادآور شد: خودشیفتگی سازمانی چیز خوبی نیست، اگر عیب‌هایی عنوان می‌شود بپذیرید و پیگیری کنید؛ چه طور می‌گویید مشکلی نیست در حالی که همه هتل‌ها، مکان‌های اسکان، آشپزخانه‌ها، و سرویس‌ها و ... که مربوط به میراث فرهنگی است، مشکل دارند!

وی با اشاره به بحث تصفیه فاضلاب‌های شهری نیز با بیان اینکه با توجه به نفوذ فاضلاب به رودخانه‌ها، در این زمینه باید اولویت را از مرکز شهر به کنار رودخانه‌ها ببریم، خاطرنشان کرد: زمین‌های زیر کشتی که در راستای تولید سبزی‌جات و صیفی‌جات از فاضلاب خام استفاده می‌کنند را باید بررسی کنید و در این زمینه با کسی شوخی نداریم و باید جمع‌آوری شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول