اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار قم 5 بازیکن غیر بومی جذب کرد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در راه حضور موفق در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور پنج بازیکن غیر بومی جذب کرد.

ایثار قم 5 بازیکن غیر بومی جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که کمتر از دو هفته دیگر به آغاز فصل جدید مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه با تیم‌های مطرحی هم‌گروه شده است.

در حالی که از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان، زمان و مکان برگزاری رقابت‌ها و همچنین قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در لیگ مشخص شده است، ایثار قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها پنج بازیکن شاخص غیر بومی جذب کرد.

جواد شهره‌غلامی از چهره‌های مطرح بسکتبال قم هدایت تیم ایثار در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفته است و این تیم با محمد کریمی، ایمان بگ‌زاده، محسن طلوعی، امیر برزگر و حسن عبدی پنج بازیکن مطرح بسکتبال با ویلچر کشور به توافق رسید و آنها را برای فصل جدید این مسابقات جذب کرد.

تیم‌های حاضر در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور امسال هشت تیم هستند که طبق روال سال‌های گذشته بازی‌های خود را در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای در شهرهای مختلف به انجام می‌رسانند.

ایثار قم در شرایطی آماده سوپر لیگ باشگاه‌های کشور می‌شود که هشت تیم حاضر در دو گروه جای گرفتند که بر اساس آن در گروه نخست تیم‌های کهریزک تهران، هیئت مرکزی، هیئت زنجان و پگاه فارس برای صعود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بسکتبالیست‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار استان قم در گروه دوم مسابقات با تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، هیئت جانبازان و معلولین استان خوزستان و لوبون آمل هم‌گروه شده است.

این تیم در نخستین سال حضور خود در بالاترین سطح مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی سوپر لیگ کشور، به مرحله رده‌بندی راه یافت و سرانجام رتبه پنجم را کسب کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول