اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ فوتبال قم

صبا با عبور از هلال مهر صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری مقابل هلال مهر در دومین دیدار خود در لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم به صدر جدول رده‌بندی رفت.

صبا با عبور از هلال مهر صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین دوره رقابت‌های فوتبال پسران باشگاه‌های استان قم به منظور معرفی نماینده قم در مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم مدعی در حال برگزاری است.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات با برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم در چهار مسابقه حساس در هر هفته به مصاف یکدیگر می‌روند و بدین ترتیب هفت هفته رقابت برای تعیین تیم قهرمان برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتبال افشید، صبای قم، سینا، آسیا، هنگ، پارسا، جنت و هلال مهر هشت تیم حاضر در این دوره از مسابقات به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند در حالی که بعد از دیدارهای هفته نخست، در هفته دوم چهار مسابقه برگزار شد و صبا به صدر جدول رده‌بندی رفت.

در دیدارهای هفته دوم که چهارشنبه شب با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان دفاع مقدس یعنی حسین فهمیده در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، سه تیم از سد حریفان خود گذشتند و یک بازی نیز به تساوی انجامید.

در دیدارهای برگزار شده این هفته در مجموع 13 گل به ثمر رسید که پرگل‌ترین بازی بین تیم‌های صبای قم و هلال مهر به انجام رسید و کم گل‌ترین بازی را تیم‌های فوتبال نونهالان هنگ و آسیا برگزار کردند که البته بازی آنها نیز با تساوی پایان یافت.

صبای قم که هفته نخست با برتری پر گل پنج بر یک مقابل افشید بهترین تیم رقابت‌ها لقب گرفته بود، به روند صعودی خود ادامه داد و در دومین مسابقه برابر تیم هلال مهر نیز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و در نهایت به برتری پر گل چهار بر یک دست یافت تا یکه‌تاز این رقابت‌ها در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی باشد.

در سایر دیدارهای هفته دوم تیم‌های سینا و پارسا مسابقه پرگلی به نمایش گذاشتند، دیداری که چهار گل در آن به ثمر رسید و تیم سینا موفق شد سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

در سومین مسابقه تیم‌های افشید و جنت برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در این دیدار دو گل به ثمر رسید که هر دو گل سهم افشید بود تا این تیم سنگینی شکست پنج بر یک هفته نخست برابر صبا را تا حدودی از ذهن خود بیرون کند.

آخرین مسابقه با نتیجه مساوی پایان یافت و طی آن تیم‌های فوتبال نونهالان هنگ و آسیا در تلاش برای کسب سه امتیاز موفق نبوده و بازی یک بر یک مساوی شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول