اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند:

باشگاه می‌تواند چند گزینه برای مربیگری مدنظر داشته باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند گفت: طبیعی است که باشگاه برای هدایت تیم روی چند گزینه نظر داشته باشد و دلیل این موضوع را باید از باشگاه جویا شوید.

باشگاه می‌تواند چند گزینه برای مربیگری مدنظر داشته باشد

راحله آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرده که تا پایان هفته جاری وضعیت نیمکت مربیگری این تیم را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به مذاکره این باشگاه با چند مربی تصریح کرد: استان اصفهان مربیان بزرگی در بخش والیبال بانوان دارد و طبیعی است که گزینه‌های زیادی برای مربیگری تنها در تیم لیگ برتری بانوان وجود داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند ادامه داد: در صورتی که باشگاه با من به عنوان گزینه نخست مذاکره می‌کرد، جنبه اخلاقی آن بود که به باشگاه می‌گفتم مربیان زیادی در اصفهان بدون تیم هستند و آنها را نیز مدنظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه یکی از گزینه‌های باشگاه برای هدایت تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند در فصل آینده مسابقات لیگ برتر بانوان است، تصریح کرد: من دوست دارم تا بهترین‌ها برای ورزش اصفهان رقم بخورد و تابع تصمیم گرفته شده از سوی باشگاه هستم.

آرا در پاسخ به این سئوال که چرا باشگاه تصمیم گرفته به ترکیب تیم قهرمان فصل گذشته دست بزند، تاکید کرد: جواب این سئوال را باید از باشگاه بپرسید زیرا هر اظهار نظری از جانب من ممکن است سوءتفاهم‌هایی را ایجاد کند.

وی با اشاره به پیشنهاداتی که از سوی تیم‌های لیگ برتری دیگر دارد، افزود: در صورتی که با گیتی‌پسند به توافق نرسم، روی پیشنهادات دیگر به طور جدی فکر می‌کنم.

به گزارش فارس، تیم فوتسال گیتی‌پسند فصل گذشته برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر بانوان حضور یافت و به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول