اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روانشناس خانواده:

هدف و تلاش رمز موفقیت در زندگی است

خبرگزاری فارس: روانشناس خانواده گفت: هدف و تلاش رمز موفقیت در زندگی است و هر فرد باید هدفی را در زندگی خود ترسیم کند.

هدف و تلاش رمز موفقیت در زندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شاهین فرهنگ ظهر امروز در نشست نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل کسب هر موفقیتی تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف است، بیان کرد: هدف‌ها مقصد و مسیر زندگی هر فردی را مشخص می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش مفید، انسان را به موفقیت می‌رساند، اذعان کرد: تلاش بی‌هدف نگه‌داشتن تیر در کمان است و هرگز رها نمی‌شود تا به هدف برسد بر این اساس باید برای موفقیت تلاش شایسته‌ای کرد.

روانشناس خانواده به اثرات و مزایای هدف‌گذاری در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: با انجام دادن این عمل در زندگی می‌توان بیشتر موفق بود و همچنین در مراحل زندگی به موفقیت‌های خوبی دست یافت.

این مسئول با بیان اینکه هر فردی باید تعریفی از مقصد، ارزش و هدف در زندگی داشته باشد، اذعان کرد: انسان‌ها با تعیین و تعریف این کلمات سریع‌تر می‌توانند به اهدافشان برسند.

روانشناس خانواده خاطرنشان کرد: مقصد به معنی داشتن خواسته‌ای از زندگی، ارزش به معنی رسیدن به مقصد و هدف به معنی رسیدن به جایی که انسان احساس خوشبختی کند، است.

فرهنگ ادامه داد: ارزش‌ها همان آرزوها هستند که بیشتر دست نیافتنی و در حد شعار باقی می‌مانند از این رو با تعاریف درست از مقصد، ارزش و هدف می‌توان آنها را دست‌یافتنی کرد.

روانشناس خانواده به چگونگی هدف‌گذاری کردن در زندگی اشاره کرد و افزود: باید هر فردی مقصد، ارزش و هدف خود را در زندگی تعریف کرده تا بتواند برای رسیدن به هدف تلاش و همت مضاعف کند تا به هدف نهایی برسد و همچنین با رسیدن به هدفش احساس آرامش کند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول