اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه یادواره دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس

گروه تئاتر جهاد دانشگاهی خوزستان جوایز را درو کرد

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه یادواره دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس، گروه تئاتر جهاد دانشگاهی خوزستان در بخش کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و نمایش برگزیده، موفق به کسب عناوین برتر و بیشترین تعداد جوایز این رخداد فرهنگی شد.

گروه تئاتر جهاد دانشگاهی خوزستان جوایز را درو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در اختتامیه سومین یادواره دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس که با حضور مسئولانی از وزارت علوم ظهر امروز در دانشگاه شهید چمران برگزار شد، مصطفی کولیوندی از جهاد دانشگاهی خوزستان موفق به کسب سه جایزه در بخش‌ کارگردانی، بازیگر مرد و تهیه کننده نمایش برگزیده از گروه تئاترهای خیابانی این یادواره شد.

علاوه بر این، در بخش نمایش‌های خیابانی این یادواره هیئت داوران مرکب از سعید بهروزی، علی تقی‌زاده، مهدی حاصل‌پور و حمید مرادویسی، جایزه دوم بازیگر زن را به طور مشترک به فاطمه مهدی آبادی برای اجرا در نمایش «انتظار با بوی یوسف» از دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه و مریم پورکیانی برای اجرای نقش مادر در نمایش «نقطه سر خط چرا» از دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا کردند. هیئت داوران در این بخش هیچ کدام را شایسته نفر اول ندانست.

همچنین در بخش بازیگران مرد، از محمد جواد صرامی برای نمایش «زیر پلک انتظار» از دانشگاه اصفهان  قدردانی شد. جایزه دوم این بخش به احسان فلاحیان برای اجرای «درد ماندن و رفتن» از دانشگاه علمی کاربردی تهران و جایزه اول به مصطفی کولیوندی برای اجرا در نمایش «من، پیکان و روسری قرمز» از جهاد دانشگاهی خوزستان اهدا گردید.

در بخش طرح و ایده، جایزه اول یادواره به ناصر میاحی برای تئاتر «نقطه سر خط چرا» از دانشگاه شهید چمران اهواز و جایزه دوم به ستار مهرشاد برای نمایش «سوء تفاهم» از دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز اهدا شد.

در سومین یادواره تئاتر دانشگاهی دفاع مقدس در بخش نمایشنامه‌نویسی جایزه دوم به سلمان باهنر برای نمایش «پدرها و پسرها» و جایزه اول به علی افضل برای نمایش «صحرای دور» اهدا شد.

در قسمت عکس، جایزه دوم را به طور مشترک زهرا مرادی و مسعود انعامی و جایزه نخست را مهدی اسماعیل زاده از آن خود کردند. همچنین مجید کیانی برای نگارش مقاله‌ای با عنوان «تحلیل جایگاه قرآن در ارتباط با دفاع مقدس» از دانشگاه تربیت مدرس تهران موفق شد در بخش پژوهش رتبه برتر را کسب و جایزه را نصیب خود نماید.

همچنین در بخش تجلیل از برگزیدگان این یادواره، از خانواده‌های شهدا جلال‌پور، کاهکش، طرفی، گندمکار و غافل‌پور با اهدای لوح قدردانی شد.

سومین یادواره تئاتر دانشگاهی دفاع مقدس به مدت دو روز در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شد. در این یادواره هفت تئاتر برگزیده از دانشگاه‌های مختلف کشور طی روز گذشته به اجرا در آمد که با استقبال گرم دانشجویان همراه بود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول