اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت فناوری اطلاعات دانشگاه تبریز خبر داد

صدور کارت هوشمند چندمنظوره دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت فناوری اطلاعات دانشگاه تبریز از صدور کارت هوشمند چندمنظوره دانشجویی به صورت آنلاین برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.

صدور کارت هوشمند چندمنظوره دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، علی فرجی با بیان اینکه این کارت چند منظوره هوشمند به منظور شناسایی دانشجویان ورودی جدید در مقاطع مختلف و نیز ارائه سرویس‌های مختلف به دانشجویان صادر شده است، گفت: این کارت هوشمند آنلاین شامل کارت شناسایی، استخر، تغذیه، خوابگاه، کتابخانه، درب‌های الکترونیکی و ... است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این کارت جامع بیشتر در راستای مدیریت بهینه، کم کردن هزینه و سرویس‌دهی آسان به دانشجویان صورت گرفته است، تصریح کرد: دانشجویان با این کارت جامع، چندمنظوره و امن می‌توانند در کمترین زمان ممکن از خدمات مختلف این دانشگاه بهره‌مند شوند.

به گفته فرجی با صدور کارت هوشمند چندمنظوره در همان لحظه با اعمال فیلترهای خاص و لحاظ موارد امنیتی بر روی اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه کارت، کد شده و پس از کدینگ کارت، اطلاعات مربوطه به سرورهای مورد نظر برای سرویس‌دهی امن و سریع ارسال می‌شود.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول