اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی خمینی‌شهر:

اجرای برنامه پنج‌ساله شهر‌ها نیازمند بودجه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی خمینی‌شهر گفت: در حال حاضر برنامه پنج‌ساله خمینی‌شهر تهیه شده اما تحقق برنامه پنج‌ساله در شهر‌ها و به ویژه در شهر‌های کوچک به بودجه و اعتبار نیاز دارد.

اجرای برنامه پنج‌ساله شهر‌ها نیازمند بودجه است

اسدالله کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امروز تمام شهر‌ها باید از وجود یک برنامه جامع و کامل برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود برخوردار باشند، اظهار کرد: البته برنامه‌های تهیه شده برای شهر‌ها باید مبتنی بر یک کار کارشناسی شده باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خمینی‌شهر نسبت به تهیه برنامه پنج‌ساله برای شهر اقدام کرده است، ادامه داد: مبلغی که در قرارداد برای این برنامه پنج‌ساله مشخص شده حدود 40 میلیون تومان است و ممکن است که این مبلغ در شهر‌های بزرگ مانند نجف‌آباد و مبارکه نا‌چیز باشد.

عضو شورای اسلامی خمینی‌شهر تصریح کرد: تأمین این مبلغ در شهر‌های کوچک با مشکلات بسیاری مواجه است و نبود بودجه در کنار برنامه پنج‌ساله شهر از مشکلات موجود در زمینه تهیه برای پنج‌ساله شهر‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود بودجه در کنار برنامه پنج‌ساله شهر‌ها الزامی است، اضافه کرد: تحقق برنامه پنج‌ساله در شهر‌ها و به ویژه در شهر‌های کوچک به بودجه و اعتبار نیاز دارد.

کریمی با بیان اینکه اگر چه برنامه پنج‌ساله خمینی‌شهر هنوز در وزارت کشور تصویب نشده است اما در صورت تصویب آن باید اعتبارات لازم نیز برای اجرای آن اختصاص داده شود، تاکید کرد: اما برای اجرای این برنامه‌ها با هزینه کم‌تر در شهر‌های کوچک باید مسئولان نسبت به ایجاد فرمت جدیدی از این برنامه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول