اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنای کشور خبر داد

برگزاری رقابت‌های شنای موزون در کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه کمیته‌های شنای موزون و آب‌های آزاد به این فدراسیون اضافه شده است، از برگزاری رقابت‌های شنای موزون در سال جاری خبر داد.

برگزاری رقابت‌های شنای موزون در کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از  رشت، برانوش نیک بین در در مراسم انتخابات رئیس هیئت شنای گیلان با بیان اینکه هر شناگری که به رکوردهای ایران دست یابد، به تیم ملی دعوت می‌شود، اظهار کرد: شناگری که بتواند به رکوردهای ملی دست یابد عضو تیم ملی می‌شود و هر مربی که دو شناگر در عضویت تیم ملی باشد آن مربی نیز به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود تا به عنوان یکی از مربیان تیم ملی فعالیت داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین لوازم مورد نیاز استخرهایی که در کار قهرمانی تلاش کنند از سوی فدراسیون تهیه و در اختیارشان قرار داده می‌شود.

این مسئول به خرید تجهیزات ورزش شنا در فدراسیون اشاره کرد و گفت: یک‌سری لوازم مورد نیاز که برای رکوردگیری از شناگران لازم است و نیز دروازه‌های واترپلو، از اعتبارات تجهیزات وزارت ورزش و جوانان تامین و خریداری می‌شود.

وی هزینه خرید این لوازم را بالغ بر 4 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: امکانات و تجهیزات ورزش به استان‌هایی که مستعد باشند اهدا می‌شود.

نیک‌بین با اشاره به اینکه اکنون پنج کمیته در فدراسیون فعالیت دارند، تصریح کرد: کمیته‌های شنای موزون و آب‌های آزاد به این فدراسیون اضافه شده و در نظر داریم در سال جاری رقابت‌های شنای موزون را برگزار کنیم.

وی به ایجاد استخرهای سه‌گانه در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این استخرها اکنون در استان‌های تهران، فارس، همدان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی احداث شده و هدف ما این است که استخرهای سه‌گانه در مراکز تمام استان‌های کشور احداث شوند.

سرپرست فدراسیون شنای کشور خاطرنشان کرد: در گیلان نیز انتظار می‌رود این استخر ابتدا در رشت احداث شود که پس از آن نیز استخر سه‌گانه در بندرانزلی  راه‌اندازی می‌شود.

وی به وضعیت گیلان در این رشته ورزشی پرداخت و یادآور شد: گیلان در این ورزش جایگاه خوبی دارد و جزو پنج استان برتر در کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: هیئت شنا در یک سال گذشته عملکرد و فعالیت قابل قبولی داشته و امیدواریم که این فعالیت گسترده‌تر شود.

محمد بابایی افزود: گیلان با کمبود استخر مواجه است اما با احداث و راه‌اندازی استخرهای پیش‌بینی شده، سرانه ورزش استان در ورزش‌های آبی نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس،در پایان انتخابات رئیس هیئت شنای گیلان که اعضای مجمع عمومی این هیئت حضور داشتند، پرویز گلریز با کسب 19 رای از 19 آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنای گیلان انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول