اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان:

تمام شهرهای لرستان ‌به مرکز استان متصل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: تمام شهرهای استان لرستان تا پایان سال جاری با استفاده از شبکه فیبرنوری استانی و به صورت مستقل از شبکه فیبر ارتباطات زیرساختی، به شبکه مرکز استان متصل می‌شوند.

تمام شهرهای لرستان ‌به مرکز استان متصل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان، مسیب قبادیان گفت: یکی از پروژه‌های مهم شرکت مخابرات لرستان به عنوان یکی از نیازهای ارتباطی استان توسعه شبکه‌های زیرساختی و ارتباطی در حوزه فیبرنوری است.

وی اظهار داشت: پروژه فیبر نوری چهار شهر استان لرستان در سال‏های 89 و 90 اجرا شده و برنامه‌ریزی اجرای این شبکه در دیگر شهرهای استان با 300 کیلومتر فیبر نوری در دستور کار قرار دارد.

 مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه تاکنون 100 کیلومتر از این شبکه ارتباطی اجرا شده، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

قبادیان تصریح کرد: با اجرای این طرح، تمام شهرهای استان لرستان به صورت مستقل از ارتباطات زیرساخت از طریق فیبر نوری استانی به مرکز استان وصل و یک شبکه مستقل از زیرساختی دراستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: پیش از این فیبرهای نوری استان در یک مسیر بود که با قطع ان، شبکه ارتباطی نیز قطع می‌شد که با اجرای این طرح، و ایجاد مسیرهای جایگزین، شرایط مناسبی در حوزه مخابرات و ارتباطات استان فراهم می‌شود.

به گفته قبادیان، با تکمیل این پروژه، شبکه ارتباطی استان لرستان تا پنج سال آینده فعالیت مناسب و بدون مشکلی را خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول