اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایران مقتدرانه از مواضع خود در عرصه بین‌الملل دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز نظام ما در تمام صحنه‌ها مقتدرانه ایستاده و تمام دنیا انقلاب ایران را به عنوان یک الگو سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

ایران مقتدرانه از مواضع خود در عرصه بین‌الملل دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین نافیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: قطعا مجموعه 2 هزار و 400 شهید استانی و 250 هزار شهید کشوری و نزدیک به 700 هزار جانباز در این نظام در طول 33 سال که از نظام می‌گذرد موجب شده است تا خون آنها انقلاب را بیمه کرده و اسلام را زنده نگاه دارد.

وی افزود: امروز همه باید راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار بدهیم و بدانیم که شهدا با خدا معامله کردند.

نافیان ادامه داد: امروز نظام ما در تمام صحنه‌ها مقتدرانه ایستاده و تمام دنیا انقلاب ایران را به عنوان یک الگو سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: زحمات تمام خدمت گذاران به نظام در تمام دستگاه‌ها مزید بر اعتقادات راسخ و همراه شدن با فرهنگ شهادت است.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تلا‌ش‌ها و تعاملاتی که در دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر دارند به کشور کمک می‌کند که کشور را در این پیچ خطرناک تاریخی که پیش رو دارد با اقتدار از آن گذشت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس قصد نابود کردن ملت ایران را داشتند، افزود: امروزه تمام دشمنان قصد نابودی انقلاب و ملت ایران را دارند و ما باید با تلاش‌های شبانه‌روزی تمام مسئولان، مردم و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم آنها را در این راه ناکام بگذاریم.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک، مدیرکل امور نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک، رئیس کانون دفاتر اسناد و املاک، معاون پشتیبانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی برگزار و در پایان از زحمات سید مهدی هاشمی تقدیر و محمدحسن بهادر به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول