اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آ‌‌تش‌نشانی شهرداری اصفهان:

20 ساله شدن بازنشستگی آتش‌نشانان در گرو تأمین اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بازنشسته شدن آتش‌نشانان پس از 20 سال خدمت در گرو تأمین اعتبارات مورد نیاز آن است و اعتبارات برای تحقق این هدف باید از سوی مسئولان کشوری تأمین شود.

20 ساله شدن بازنشستگی آتش‌نشانان در گرو تأمین اعتبار است

بهزاد بزرگ‌زاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آتش‌نشانی یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود، اظهار کرد: بر اساس قانون کار افرادی که دارای مشاغل سخت و زیان‌آور هستند، باید پس از 20 سال خدمت بازنشسته شوند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی اصفهان از مدت‌ها پیش پیگیری‌های لازم را در راستای 20 ساله شدن بازنشستگی آتش‌نشانان انجام داده است، ادامه داد: نیرو‌های آتش‌نشانی در سخت‌ترین شرایط برای نجات جان افراد تلاش می‌کنند و دولت و مجلس شورای اسلامی باید از بازنشستگی این افراد پس از 20 سال خدمت حمایت کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازنشسته شدن آتش‌نشانان پس از 20 سال خدمت در گرو تأمین اعتبارات مورد نیاز آن است و اعتبارات مورد نیاز برای تحقق این هدف باید از سوی مسئولان کشوری تأمین شود.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی باید این اعتبارات را تأمین کند، اضافه کرد: البته برای بازنشسته شدن آتش‌نشانان پس از 20 سال خدمت به اعتبار بالایی نیازمند هستیم و در حال حاضر تأمین اعتبارات مورد نیاز برای این موضوع بسیار سخت است و برای بازنشسته شدن هر یک از این افراد پس از 20 سال خدمت 50 تا 70 میلیون تومان نیاز داریم.

بزرگ‌زاد با اشاره به اینکه آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین، سخت و زیان‌آور‌ترین مشاغل در سراسر جهان محسوب می‌شود اما بسیاری از افراد تصور می‌کنند که آتش‌نشانان در شرایط راحت و آرامی به سر می‌برند، تاکید کرد: مسئولان کشوری باید با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای بازنشسته شدن آتش‌‌نشانان پس از 20 سال خدمت حداقل بخشی از خسارت‌های وارد شده به این افراد را جبران کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول