اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی اندیمشک:

ورزش کبدی نیاز به حمایت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی اندیمشک گفت: ورزش کبدی نیاز به حمایت بیشتر دارد و مسئولان باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

ورزش کبدی نیاز به حمایت دارد

محمد بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: ورزش کبدی پنج سالی بیش نیست که در اندیمشک فعالیت خود را آغاز کرده است اما در این مدت کوتاه چندین تیم فعال در رده‌های مختلف به جامعه ورزش این شهرستانی و استان اعزام کرده است.

وی افزود: رشته کبدی در اندیمشک ورزش نوپایی است اما با این حال بسیاری از جوانان و بزرگسالان شهرستان در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت کبدی اندیمشک بیان کرد: چندین تیم فعال در دو رده بزرگسالان و جوانان بانوان و آقایان در این رشته مشغول هستند و تاکنون در مسابقات گوناگون استانی حضور بانشاط و همراه با موفقیتی داشته‌اند.

بهروزی تاکید کرد: این رشته ورزشی دارای جاذبه بسیار زیادی برای جوانان و نوجوانان است و به این دلیل این رشته در شهرستان اندیمشک در حال توسعه و احیاست.

وی با بیان اینکه اندیمشک جوانان با استعداد و ورزشکار بسیاری دارد، تصریح کرد: ورزش کبدی در شهرستان‌ها باید مورد حمایت مادی و معنوی بیشتری قرار گیرد.

رئیس هیئت کبدی اندیمشک تأکید کرد: در این شهرستان ورزشکاران در رشته کبدی امکاناتی در حد محدود دارد و در هفته سه روز تمرین برگزار می‌کنند، از طرفی اسپانسر مالی نیز ندارند.

بهروزی تأکید کرد: از کبدی کاران اندیمشک تا کنون سه ورزشکار به تیم منتخب استان راه یافته‌اند و تاکنون در مسابقات مختلف کشوری حضور فعال داشته‌اند.   

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول