اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله جوادی‌آملی:

عزت ایران اسلامی به برکت امام حسین(ع) محفوظ خواهد ماند

خبرگزاری فارس: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: شرف، عزت و آبروی ایران اسلامی به برکت حسین بن علی(ع) تا ظهور امام زمان (عج) حفظ خواهد شد.

عزت ایران اسلامی به برکت امام حسین(ع) محفوظ خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس در قم آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی شنبه شب در حاشیه زیارت و بازدید از ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرآن و عترت پیام‌آور توحید هستند خاطر نشان کرد: به برکت قرآن و عترت، نظام الهی در ایران مستقر شد.

وی با بیان اینکه این نظام الهی تا ظهور امام عصر(عج) به برکت قرآن و عترت از هر آسیبی محفوظ می‌ماند، یادآور شد: بهترین وسیله برای صیانت از نظام اسلامی رجوع به قرآن و عترت است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ایستادگی و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را به دلیل اشتیاق به شهادت عنوان کرد و یادآور شد: این اشتیاق عاشقانه را حسین بن علی (ع) نصیب شیعیان کرده است.

وی تاکید کرد: استقلال، پویایی، مانایی و بالندگی این کشور و نظام اسلامی آن مرهون اهل بیت (ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) است.

جوادی‌آملی با بیان اینکه هیئت امنا، هنرمندان، مردم و تمام کسانی که در ساخت این ضریح مطهر به نوعی سهیم بودند گوشه‌ای از دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند، تصریح کرد: ان‌شاءالله خدا این کار بزرگ را قبول و وسیله پویایی نظام را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم کند و این نظام الهی را از هر خطری محفوظ دارد.

وی همچنین در ابتدای ورود به کارگاه ساخت ضریح اظهار کرد: ایران اسلامی تا حسین بن علی(ع) را دارد شرف، عزت و آبرویش تا ظهور امام زمان (عج) حفظ خواهد شد.

مفسر بزرگ قرآن کریم گفت: آفرین بر استاد فرشچیان و همه کسانی که این هنر را خلق کردند و به پیشگاه سالار شهیدان تقدیم کردند.

آیت‌الله جوادی‌آملی را در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین نظری‌منفرد رئیس هیئت امنای ساخت ضریح سیدالشهدا(ع) و جمعی دیگر از اعضای هیئت امنا همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول