اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین وضعیت سیل در بهشهر

سیل و صاعقه در بهشهر یک کشته و یک مفقود بر جای گذاشت/ نجات 95 نفر از خطر سیل

خبرگزاری فارس: بر اثر باران و صاعقه شدید شب گذشته در بخش‌های مرکزی و یانه‌سر شهرستان بهشهر یک نفر کشته و یک نفر هم مفقود شد.

سیل و صاعقه در بهشهر یک کشته و یک مفقود بر جای گذاشت/ نجات 95 نفر از خطر سیل

ابوالقاسم احمدی بخشدار یانه‌سر شهرستان بهشهر لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: جوان 27 ساله‌ای به نام رحمان رمضانی شب گذشته بر اثر صاعقه، در دم جان باخت.

وی افزود: هم‌اکنون برق 10 روستا قطع است، خساراتی به جاده‌های بین مزارع وارد شده، آب مجتمع یخکش به‌دلیل اینکه از نیروی برق تغذیه می‌کند قطع است، هنوز گزارشی از خسارت به واحدهای مسکونی اعلام نشده و کارشناسان ستاد بحران به منطقه اعزام شدند.

این مسئول درباره وضعیت راه‌های ارتباطی، گفت: شب گذشته حدود یک ساعت قطع ارتباط داشتیم که با تلاش نیروهای راهداری مشکل برطرف شد.

بخشدار مرکزی هم درباره خسارات باران شدید شب گذشته به خبرنگار فارس، گفت: جوان 21 ساله‌ای به نام عطیه غلامی، دانشجوی پزشکی اهل و ساکن شهرستان گرگان که به همراه خانواده برای تعطیلات آخر هفته به روستای «چالک‌ده» آمده بود، بر اثر سیل در منطقه جنوبی و کوهستانی بخش مرکزی از شب گذشته تاکنون مفقود شده است.

عبدالله ریاحی تشریح کرد: شب گذشته 95 نفر را در حادثه سیلاب اعم از بومی و غیربومی نجات دادیم که یک گروه 11 نفره، یک گروه 8 نفره و یک گروه 14 نفره در روستای «چالک‌ده» همچنین یک گروه 15 نفره و یک گروه چهار نفره در «رودبار» اسکان داده شدند.

وی متذکر شد: این تعداد عنوان شده، مسافرانی از شهرستان‌های گرگان، ساری و بابل بودند که حدود 10 نفر مصدوم و سرپایی مداوا شدند.

به گزارش فارس، هم‌اکنون جاده‌های دسترسی به روستاهای کوهستانی بخش مرکزی و یانه‌سر بازگشایی شده و تردد به حالت عادی برقرار است.  

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول