اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کرامت

10 هزار زائر ایرانی و خارجی در جشن امام رضا(ع) شرکت کردند

خبرگزاری فارس: با حضور 10 هزار زائر ایرانی و خارجی بزرگ‌ترین مراسم بزرگداشت ولادت امام رضا(ع) در آستان مقدس جعفرابن‌رضا (ع) در اصفهان برگزار شد.

10 هزار زائر ایرانی و خارجی در جشن امام رضا(ع) شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از ظهر امروز بزرگ‌ترین مراسم بزرگداشت ولادت امام رضا(ع) در آستان مقدس جعفربن‌رضا (ع) در اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) و هفته کرامت برپا شد، آستان مقدس جعفر ابن‌رضا(ع) به مدت چهار شبانه‌روز اقدام به برگزاری جشن تولد امام رضا(ع) با حضور زائران ایرانی و خارجی کرد که در بزرگ‌ترین جشن امروز بعد از ظهر بیش از 10 هزار زائر ایرانی از سرتاسر استان حضور پیدا می‌کنند.

آستان مقدس جعفربن‌رضا که از فرزندان امام رضا(ع) محسوب می‌شود در طول سال میزبان جشن‌ها و مراسم‌های بزرگ شیعیان است که با حضور گسترده مردم از اکثر نقاط ایران برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه در برگزاری مراسم‌های ویژه این مرکز حضور زائران خارجی از کشورهای بحرین، عربستان و کشورهای اطراف ایران به خاطر کرامت این امام‌زاده واجب التعظیم است.

به گزارش فارس، هر ساله در روز عرفه و عید غدیر خم نیز در این امام‌زاده جشن‌ها و مراسم‌های باشکوهی در فضایی معنوی و روحانی برگزار می‌شود.

امام‌زاده جعفر بن رضا (ع) از نوادگان امام رضا (ع) است که مقبره آن در جنب فرودگاه شهید بهشتی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول