اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمربندی نجف‌آباد

واژگونی سمند 6 مصدوم و فوتی برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کمربندی نجف‌آباد اصفهان، شش مصدوم و فوتی برجای گذاشت.

واژگونی سمند 6 مصدوم و فوتی برجای گذاشت

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این خبر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند در حالیکه با سرعت بالا در کمربندی شمالی نجف‌آباد در حرکت بود، واژگون شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه‌ رانندگی، پنج نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند و یک نفر در دم جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 به سرعت سه واحد امدادی از پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی نجف آباد بر بالین مصدومان حاضر شدند.

وی افزود: واحدهای امدادی پس از انجام تریاژ مصدومان متوجه شدند که یکی از آنها در دم جان باخته و یکی دیگر از مصدومان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، بنابراین به سرعت عملیات احیا قلبی ریوی را برای مصدوم بد حال آغاز کردند و ضمن انجام اقدامات فوریت‌های پزشکی برای بقیه مصدومان آنها را به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد منتقل کردند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول