اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور اقشار مختلف مردمی

همایش بزرگ پیاده‌روری در لنده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان لنده گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده به مناسبت هفته دفاع مقدس فردا صبح با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و بسیجیان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روری در لنده برگزار می‌شود

عین‌الله دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و میلاد امام رضا (ع) به مشکلات زمین چمن لنده اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته به دلیل عدم نگهداری صحیح و اصولی زمین چمن شهر لنده به یک زمین خشک و کویر مانند تبدیل شده بود.

وی افزود: در سال 90 با صدور مجوز بازسازی و تعمیر از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان این پروژه با اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده گفت: عملیات اجرایی تعمیر و مرمت زمین چمن از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون توانسته‌ایم چهار برش داشته باشیم.

دهقان تصریح کرد: عملیات غلطک و سم‌پاشی آن انجام شده اما برای جلوگیری از تجربه گذشته تا آذرماه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: در گذشته برای آبیاری زمین مشکلاتی داشتیم که با تعامل و همکاری خوب مسئولان و با بازسازی خطوط لوله آن با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال تا حدودی این مشکل برطرف گردیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ویژه هفته دفاع مقدس و دهه کرامت در لنده گفت: در این هفته مسابقات مختلفی از قبیل تنیس روی میز ویژه آقایان، فوتسال و طناب‌کشی بانوان و مسابقات درون باشگاهی کشتی و حضور ورزشکاران به صورت سازمانی در رژه 31 شهریور را برگزار کردیم.

دهقان افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در دستور کار بوده برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با حضور مسئولان، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و بسیجیان در روز جمعه است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول