اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مقام صاحب‌الزمان شوشتر خبر داد

اهتزاز پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) در مقام صاحب‌الزمان شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر مقام صاحب‌الزمان شوشتر از اهتزاز پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) در مقام متبرک صاحب‌الزمان شوشتر خبر داد و گفت: این پرچم توسط خدام حرم علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) به شوشتر آورده شده است.

اهتزاز پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) در مقام صاحب‌الزمان شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محسن زارع شامگاه امروز در بین زائران مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر از اهتزاز پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) در مقام صاحب‌الزمان(عج) خبر داد و اظهار داشت: این اتفاق برای پنجمین سال متوالی است که در شوشتر رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق مبارک با حضور خدام حرم علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) انجام می‌شود، تأکید کرد: این اتفاق مبارک با حضور خدام حرم‌علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و حضور گسترده مردم شوشتر اتفاق خواهد افتاد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی جشنی با حضور خدام حرم رضوی در این مقام متبرک در حال برگزاری است و پس از این مراسم قرائت دعا توسط خدام حرم رضوی نیز در دستور کار است.

زارع با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این مقام به مناسبت میلاد امام رضا(ع) گفت: در روزهای گذشته با برپایی ایستگاه‌‌های صلواتی از زائران این مقام متبرک پذیرایی شده است و برای روز میلاد نیز جشن باشکوهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اهمیت این مقام متبرک را با برپایی برنامه‌های فاخر فرهنگی به جامعه اعلام کنیم و در این باره در حال برنامه‌ریزی فرهنگی هستیم.

مدیر مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی در این مقام متبرک در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی موجود در این مقام متبرک با همکاری خدام افتخاری و جوان این مقام اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول