اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز دفاع مقدس

اختتامیه مسابقه طراحی پوسترهای دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری مراسم اختتامیه طراحی پوسترهای دفاع مقدس هم‌زمان با آخرین روز هفته ایثار و شهادت خبر داد.

اختتامیه مسابقه طراحی پوسترهای دفاع مقدس برگزار می‌شود

امیر مسعود حلاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان با اعلام فراخوانی اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر با عنوان دفاع مقدس کرده بود که آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره 25 شهریورماه امسال بود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از این آثار در گالری نقش خانه حوزه هنری برگزار شده بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: پس از ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، سید مجید عقیلی، محمد علی ناصحی، علی سجادیه داوری و انتخاب آثار را انجام دادند و در مجموع 30هنرمند با 38 اثر به این نمایشگاه راه یافتند.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقه در ساعت 17 روز پنج شنبه 6 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان انجام می‌شود.

حلاج درباره جوایز برگزیدگان گفت:  از میان افرادی که آثار آنها به نمایش درآمده است سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند که به ترتیب 7 میلیون ریال، 5میلیون ریال و 300 میلیون ریال به آنها اهدا می‌شود و از هفت نفر برگزیده نیز با اهداء یک میلیون ریال تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: به افرادی که آثارشان به این جشنواره راه پیدا کرده است گواهی شرکت در جشنواره داده می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول