اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

واقعیات دفاع مقدس متناسب با درک جوانان مطرح شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: واقعیات دوران دفاع مقدس باید به گونه‌ای مطرح شود تا برای نسل‌های جدید و جوانان قابل باور و درک باشد.

واقعیات دفاع مقدس متناسب با درک جوانان مطرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین همایش بزرگ رزمندگان این شهرستان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) فرمانده نیروی انتظامی، دیگر مسئولان شهرستان و 1200 رزمنده البرزی در مسجد رسول اکرم (ص) شهر الوند برگزار شد.

سردار سالار آبنوش در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور یادگاران 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و تقدیر از برگزارکنندگان این همایش اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ها، مراسم‌ها و یادواره‌ شهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرانقدر 8 سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سپری کردن 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و موفقیت‌های به دست آمده در عرصه‌های مختلف، عنوان کرد: در مدت این چند سال همواره با دشمنان خود در جبهه‌های مختلف در حال جنگ بوده‌ایم زیرا دشمن حملات همه جانبه خود را علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف نکرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)‌ استان قزوین با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: کسانی که از جان، مال و خانواده خود گذشته و با حضور در جبهه به شهادت رسیده‌اند از جایگاه و مقام والایی در دنیا و آخرت برخوردار هستند.

آبنوش ادامه داد: در کره زمین هیچ چیز با ارزش‌های دفاع مقدس، رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برابری نمی‌کند چرا که آنان با خدای خویش معامله کردند.

وی خاطرنشان کرد: صداقت و خلوص نیت رزمندگان اسلام در دوره هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا آنها با دست‌های خالی به مقابله با دشمن بایستند و پیروز شوند که این مهم در باور غربی‌ها نمی‌گنجد.

فرمانده سپاه قزوین تاکید کرد: باید واقعیات دوران دفاع مقدس به گونه‌ای مطرح شود که فهم آن برای جوانان و نسل‌‌های جدید آسان بوده و قابل درک و باور باشد.

آبنوش عنوان کرد: بیشتر فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس را جوانان تشکیل می‌دادند که همواره با تفکر، تدبیر، روحیه جوانی و نشاط خود مسائل و مشکلات جنگ را برطرف می‌کردند.

وی رزمندگان را حافظ ارزش‌های دینی و معنوی معرفی و تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس کسانی هستند که در اوج حملات دشمن و با وجود مشکلات فراوان در جبهه‌های جنگ یاد خدا را فراموش نکرده و همواره غرق در معنویات بودند و همین عوامل نیز به پیروزی آنها در این جنگ نابرابر کمک کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون عنایات الهی و خون پاک شهیدان دانست و ابراز کرد:‌ خداوند پاداش خون شهدا و تلاش‌های رزمندگان را داده است که امروز میزبان اجلاس سران بیش از نیمی از کشورهای دنیا می‌شویم و در سطر اخبار و مسائل منطقه و جهان هستیم.

آبنوش تاکید کرد: نباید مسائل اقتصادی جامعه را درگیر این عظمت کرد چرا که افزایش قیمت‌ها از برنامه‌های دشمن و جنگ نرم آنها در زمینه اقتصادی است.

وی ایران را کشوری با عظمت و افتخار دانست و عنوان کرد: علت عظمت و افتخار خون شهدا، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و ادامه دادن راه وی توسط مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد:‌ نباید مقابل دشمنان و استکبار کوتاه آمد، چرا که دشمن تنها به کوتاه آمدن ما راضی نمی‌شود.

آبنوش در خصوص تحریم‌های صورت گرفته از سوی غرب تصریح کرد: بلافاصله بعد از تحریم بنزین ایران توانست با استفاده از توانمندیهای خویش حتی صادر کننده بنزین شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در خصوص تحریم‌های اقتصادی موجود در جامعه عنوان کرد: با وجود فشارها و تهدیدهای اقتصادی ملت ایران هر روز جهان را به اختراعات و پیشرفت‌های خود در عرصه‌های نظامی و صنعتی روبرو می‌کند.

آبنوش در خاتمه صداقت و پاکی در خدمت‌گذاری را رمز ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ‌امید است خداوند سایه امام خامنه‌ای را بر کشور ایران و مسلمانان جهان مستدام دارد.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول