اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

سرمربی در مورد بازی‌کردن بازیکنان تصمیم گیری می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سرمربی تیم در مورد اینکه چه بازیکنانی به میدان بروند، تصمیم‌گیری می‌کند و طبیعی است که بازیکنان نیمکت نشین از وضعیت خود ناراحت باشند.

سرمربی در مورد بازی‌کردن بازیکنان تصمیم گیری می‌کند

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اصولا هر بازیکنی که روی نیمکت قرار می‌گیرد ناراحت می‌شود و بازیکنان تمایل دارند که به میدان بروند.

وی با اشاره به نارضایتی چند بازیکن سپاهان از نیمکت نشینی و تصمیم آ‌نها برای جدایی از این تیم بیان داشت: این بازیکنان تاکنون صحبتی مبنی بر جدایی از تیم انجام نداده‌اند و بیشتر صحبت‌هایی که در این رابطه منتشر می‌شود، در روزنامه‌هاست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان به دیدار تیمش برابر ملوان نیز اشاره کرد و افزود: پس از برد خوبی که برابر پرسپولیس به دست آوردیم، بازیکنان در شرایط مناسبی به سر برده و برای رویارویی با تیم ملوان آماده هستند.

وی ادامه داد: برای این بازی محمدرضا خلعتبری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند به بازی بروند.

به گزارش فارس، تیم سپاهان در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر، میهمان تیم ملوان بندر انزلی است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول