اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا لحظاتی دیگر

رقابت‌های پنجمین رنکینگ بولینگ کشوری در اصفهان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: تا لحظاتی دیگر پنجمین رنکینگ بولینگ کشوری با حضور برترین‌های این رشته در کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

رقابت‌های پنجمین رنکینگ بولینگ کشوری در اصفهان آغاز می‌شود

سیدمسعود داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا لحظاتی دیگر پنجمین رنکینگ بولینگ کشوری با حضور برترین‌های این رشته در کشور از استان‌های تهران، شیراز، البرز، مشهد و اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها طی دو روز و در چهار باشگاه صفه، آریان، غدیر و پردیس در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تاکید کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز فردا همزمان با افتتاح سالن غدیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این رقابت‌ها نیز جلسه هم‌اندیشی با روسای مناطق شش‌گانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار می‌شود که از مباحث مطروح در این جلسه این است که این مناطق برای هماهنگی و تعامل و اینکه چگونه از ظرفیت‌های همدیگر بتوانند استفاده کنند به بحث می‌نشینند.

داوودی اضافه کرد: همچنین در این جلسه برنامه‌ریزی برای رقابت‌های جایزه بزرگ که نیاز به هماهنگی تمام مناطق دارد، تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های پنجمین رنکینگ بولینگ کشوری در 12 گیم برگزار می‌شود که به نفرات برتر این رقابت‌ها نیز جوایزی اهداء می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان افزود: برنامه‌ریزی و شعار ما این است که نفرات برتر رشته‌های بولینگ و بیلیارد اصفهان شناسایی و جذب شوند و در روزهای گذشته نیز از اصفهان خانم شقایق صانعی رتبه دوم رقابت‌های بیلیارد کشوری در بخش ناین بال و آقایان آرمان دیناروند رتبه سوم رقابت‌های اسنوکر مشهد و مسیح موحد نیز مقام  چهارم را کسب کرده‌اند.

وی در پایان گفت: در اسفند ماه نیز اصفهان میزبان مسابقات جایزه بزرگ کشوری بیلیارد است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول