اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش در گفت‌وگو با فارس:

دلاورمردی‌های رزمندگان برای نسل جوان بازخوانی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

دلاورمردی‌های رزمندگان برای نسل جوان بازخوانی شود

سردار سالار آبنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات و همچنین تبلور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها است، اظهار کرد: ملت ایران امروز با جان و دل سپاسگزار و قدرشناس رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و بسیجیان مخلص است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: تجلی قدرت و اراده ایران اسلامی در دفاع مقدس محقق شد.

وی با بیان اینکه تأسی از شهدا و ایثارگران باید سرلوحه مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته باشد، عنوان کرد: نظام اسلامی امروز بدون کوچک‌ترین دغدغه و مانعی با قدرت در حال صعود به قله‌های رفیع و بلند علم و دانایی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: متولیان فرهنگی جامعه باید حداکثر تلاش خویش را برای شناساندن معرفت حقیقی جبهه‌های نبرد برای نسل جوان و پویای کشور داشته باشند.

آبنوش بیان کرد: تحقق رسالت‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در گرو پایبندی آحاد مردم و جوانان به آموزه‌های دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه لزوم تبیین رشادت‌ها و دلاور‌های رزمندگان در عملیات‌های غرورانگیز و افتخارآفرین دفاع مقدس امروز به خوبی احساس می‌شود، عنوان کرد: اگر شاخصه‌ها و معیار‌های حقیقی انقلاب اسلامی به خوبی برای آحاد جوانان بازگو شود، قطعأ شبیخون‌های ضد فرهنگی غرب نیز از بین رفته و شکست می‌خورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به شکست‌های پی در پی استکبار در قبال پیشرفت‌های جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا ایران اسلامی را از مسیر حقیقی و پر امید خویش که همانا دستیابی به قله‌های رفیع دانایی و افتخار است، بازدارند، اما قطعا ملت مقتدر ایران با روحیه حماسی و بلند خویش به تمام تجاوزهای آنان پاسخ قاطع می‌دهند.

آبنوش اضافه کرد: جوانان و نوجوانان کشور باید با کسب معارف و اصول اسلامی در مسیر تولید علم و نهضت جهش علمی گام برداشته و سبب شکست دشمنان شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول