اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت مبارکه:

مقابل گلساپوش یزد پیروز می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت مبارکه گفت: در بازی چهارشنبه می‌بریم، تیم گلساپوش یزد باید فکری به حال خود کند، زیرا تاکنون در بازی‌های خانگی هیچ امتیازی را واگذار نکرد‌ه‌ایم.

مقابل گلساپوش یزد پیروز می‌شویم

حسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: درست است که تیم گلساپوش صدر جدول است و در بازی‌های گذشته خود هیچ شکستی به چشم نمی‌خورد اما من به بچه‌های تیمم امید دارم و می‌دانم که بازی فردا را می‌بریم.

وی در پاسخ به این سئوال که مباحث مالی این تیم به کجا رسیده است، افزود: مشکلات مالی این تیم هنوز برطرف نشده است بلکه به جایی رسیده‌ایم که هزینه‌های جاری این تیم را از حساب شخصی بازیکنان پرداخت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت مبارکه افزود: ما تاکنون با توجه به صنعتی‌بودن شهرستان هیچ کمک مالی را از صنایع این شهرستان دریافت نکرده‌ایم، اما بعضی از ادارات مانند شهرداری و فرمانداری این شهرستان مبلغی معادل 60 میلیون ریال را به این تیم پرداخت کرده‌اند که جا دارد از آنها تشکر کرد.

وی گفت: در بازی فردا با توجه به مشکلات مالی پیش آمده و نبودن چند بازیکن ما به دلیل مصدوم‌شدن، اما باز قول می‌دهم این بازی را خواهیم برد و با سه امتیاز این بازی به تهران برای بازی آینده می‌رویم.

مرادی اضافه کرد: از تمام ادارات این شهرستان می‌خواهم که نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول