اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار معوقه هفته پنجم

صبا بدون مربی و کاپیتان به میهمانی شهرداری ساوه می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم امروز در دیداری حساس از لیگ برتر فوتسال بدون سرمربی و کاپیتان خود برابر شهرداری ساوه صف‌آرایی می‌کند.

صبا بدون مربی و کاپیتان به میهمانی شهرداری ساوه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از جدایی شمسایی از سرمربیگری تیم فوتسال صبای قم، محرومیت شریفی از مدیریت صبا و محرومیت سه جلسه‌ای کاپیتان صبای قم، این تیم در دیداری حساس امروز به مصاف شهرداری ساوه می‌رود.

محسن حسن‌زاده کاپیتان تیم فوتسال صبای قم هفته گذشته به دلیل جریمه انضباطی از بازی در ترکیب اصلی تیمش مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان محروم شد و در بازی امروز با شهرداری ساوه نیز دومین جلسه محرومیت خود را سپری می‌کند.

پنجمین هفته از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با انجام یک مسابقه معوقه به پایان می‌رسد و طی آن تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه دیداری حساس را در ساوه برگزار می‌کنند.

دیدارهای رو در روی دو تیم در چند فصل اخیر لیگ برتر فوتسال همواره با جذابیت‌ها و صحنه‌های دیدنی و البته با برخی حواشی نیز همراه بوده و قطعاً امروز هر تیمی که پیروز میدان شود موقعیت خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود خواهد بخشید.

در این بین صبایی‌ها قصد دارند از فرصت دو بازی عقب افتاده برای کسب سه امتیاز به بهترین شکل ممکن بهره برده و با برتری مقابل تیم‌های شهرداری ساوه و میثاق تهران، با حفاری صدرنشین هم امتیاز شده و خودشان به صدر جدول رده‌بندی بروند.

صبایی‌ها در آستانه این دیدار حساس دست‌خوش چند اتفاق عجیب و قریب و البته ناخوشایند شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به کناره‌گیری سرمربی‌ آن‌ها، محرومیت کاپیتان تیم و جریمه مدیر تیم به دلیل حوادث بازی هفته سوم لیگ برتر اشاره کرد.

صبای قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتسال فرش آراء مشهد بود و در دیداری که دو تیم در حضور نزدیک به 1500 تماشاگر مشهدی در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار کردند، بازی را با حساب پنج بر چهار واگذار کرد و حوادث این دیدار دامن مدیر این تیم و همچنین کاپیتان تیم فوتسال صبای قم را گرفت و تنها مشهدی‌ها را از حضور تماشاگر در بازی خانگی محروم کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول