اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

ملی‌پوشان کاراته در قم برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از آغاز مرحله جدیدی از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان در قم خبر داد.

ملی‌پوشان کاراته در قم برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در آستانه رقابت‌های لیگ جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی جهان، با نظر مساعد و مثبت فدراسیون کاراته میزبان بهترین‌های کاراته کشور در ترکیب تیم ملی رده سنی بزرگسالان هستیم.

وی ادامه داد: کاراته کشورمان بعد از اینکه موفق شد مدال‌های رنگارنگ پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا را کسب کند، دو میدان مهم لیگ جهانی ملقب به کاراته وان و قهرمانی جهان را در پیش دارد و با قدرت در این دو رویداد مهم حضور خواهد یافت.

رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: قرار است رقابت‌های کاراته رده سنی بزرگسالان قهرمانی جهان در آذر ماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه با حضور چهره‌های مطرح کاراته برگزار شود، ضمن اینکه لیگ جهانی نیز پیش روی کاراته‌کاهای کشورمان قرار دارد.

عابدی خاطر نشان کرد: بعد از پایان پیکارهای قهرمانی آسیا، نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان بلافاصله تمرینات خود را آغاز کرده و تاکنون پنج مرحله اردو برگزار کرده‌اند در حالی که چهره‌های مطرحی عضو تیم ملی کاراته هستند.

وی یادآور شد: بعد از آن مسابقات تاکنون پنج مرحله از اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاراته برگزار شده است تا در نهایت 11 کاراته‌کا در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی باقی بمانند و آماده رقابت‌های لیگ جهانی و قهرمانی جهان شوند.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز کرد: با توجه به رضایت کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان از برگزاری مطلوب مرحله اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در شهر مقدس قم، بعد از چند مرحله میزبانی اردوی تیم ملی پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا، اکنون مرحله دیگری از برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی در قم برگزار می‌شود و در بین ملی‌پوشان علیرضا کتیرایی به عنوان مربی و امیر مهدی‌زاده به عنوان کاراته‌کا از استان قم نیز در تیم ملی حضور دارند.

وی عنوان داشت:‌ در حالی که تیم ملی کاراته قرار است پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، در پیکارهای لیگ جهانی در کشور آلمان شرکت کند، بار دیگر میزبان اردوی آماده‌سازی این تیم هستیم که البته ششمین مرحله برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی به شمار می‌رود و این اردو تا چهارشنبه پنجم مهر ماه در خانه کاراته قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول