اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

کتاب «با کاروان» رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حفظ آثار دفاع مقدس در استان اصفهان گفت: امروز کتاب «با کاروان» در خانه مرحوم مصطفی بدر رونمایی می‌شود.

کتاب «با کاروان» رونمایی می‌شود

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس یکی از کتاب‌هایی که توسط بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تهیه و چاپ شده است امروز یکشنبه دوم مهرماه سال جاری رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌ «با کاروان» خاطراتی از مرحوم مصطفی بدر است، تصریح کرد: مرحوم بدر که سال گذشته فوت کردند یکی از پشتیبانان هشت سال دفاع‌ مقدس در پشت جبهه‌های حق علیه باطل بودند و تا سال گذشته نیز در تمام راهپیمایی‌ها و مراسم‌های مذهبی از گردانندگان اصلی این برنامه‌ها بود.

مدیر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان اصفهان ادامه داد: کتاب «با کاروان» نیز خاطرات مرحوم مصطفی‌ بدر را با موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب کاروان شهید بهشتی و ارسال به جبهه‌ها در دوران هشت سال‌ دفاع مقدس بازگو می‌کند.

وی افزود: مصطفی بدر پدر خانواده پنج شهید است که دو نفر از این افراد فرزندان و سه نفر دیگر نوه‌های او هستند.

موسوی با اشاره به اینکه کتاب‌ «با کاروان» به قلم طیبه کیانی نوشته شده است، اضافه کرد: وی سال 1383 با مرحوم بدر در یکی از همایش‌های حوزه هنری آشنا شد و پس از شنیدن خاطرات وی تصمیم به ضبط و ثبت آنها گرفت.

وی تعداد صفحات این کتاب را 136 صفحه دانست و تاکید کرد: این کتاب به روئیت خود مرحوم بدر رسیده و امروز در منزل این بزرگوار همراه با خانواده ایشان رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس، این مراسم ساعت 16 در منزل مرحوم بدر در خیابان خیام، کوچه شهید فرقدانی، کوی شهید فروجانی، کوی شهدای بدر، بن‌بست بدر پلاک 18 رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول