اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا خبر داد

کاهش مدارس دونوبته در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: سال گذشته مدارس دونوبته در شهرستان نکا 27 مدرسه بوده که با برنامه‌ریزی انجام شده به 11 مدرسه کاهش یافته است.

کاهش مدارس دونوبته در شهرستان نکا

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بیان داشت: یک‌هزار و 727 دانش آموز نکایی در  سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در 179 مدرسه ثبت‌نام و سال تحصیلی خود را آغاز کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام‌ شدگان در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته کاهش یافته‌اند به طوری که در سال گذشته 17 هزار و 304 دانش‌آموز در 199 مدرسه ثبت‌نام کرده بودند.

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در تمام جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد مرتبط هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با اشاره به مدارس هوشمند در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: در کلاس‌های هوشمند همه مسایل آموزشی، تدریس، نظارت بر کار معلمان، نظارت بر کارنامه‌های دانش‌آموزان و حتی ارتباط با اولیا به صورت کاملا هوشمند انجام می‌شود.

کارگر مدرسه هوشمند را کلید دستیابی به فناوری نوین دانست و تصریح کرد: افزایش مشارکت عناصر مرتبط با سیستم مدرسه به ویژه اولیا، مربیان و دانش‌آموزان و فراهم کردن امکان تعامل بیشتر آنان با یکدیگر، مهم‌ترین هدف یک مدرسه هوشمند است و در چنین مدرسه‌ای دانش‌آموزان با فناوری الکترونیکی آشنا می‌شوند و توانمندی‌های فردی خود را از این طریق افزایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سال جاری 11 مدرسه در سطح شهرستان نکا دونوبته هستند، ادامه داد: امیدواریم در سال آینده این تعداد به صفر برسد.

این مسئول گفت: کاهش مدارس دونوبته از دستورالعمل‌های مهم سازمان است که امیدواریم با همکاری سازمان و خیرین این مسئله در شهرستان نکا حل شود و سال آینده شاهد مدارس تک‌شیفته در نکا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا اذعان داشت: سال گذشته این مدارس دونوبته در شهرستان نکا 27 مدرسه بوده که با برنامه‌ریزی انجام شده به 11 مدرسه کاهش یافته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول