اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 11 امتیاز و بدون باخت

صبا بر بام فوتبال جوانان قم ایستاد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بالاتر از سایر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم شد.

صبا بر بام فوتبال جوانان قم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پایان رقابت شش تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با اقتدار فوتبالیست‌های جوان صبای قم و ایستادن آنها بر بام فوتبال لیگ جوانان قم همراه بود.

بعد از اینکه دیدارهای مرحله گروهی لیگ فوتبال جوانان استان قم چهره صعودکننده‌ها به مرحله نهایی این مسابقات را مشخص کرد، شش تیم راه یافته به مرحله نهایی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و در نهایت صبا فاتح جام قهرمانی شد.

این در حالی است که امسال 13 تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم حضور داشتند که به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند تا تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر مشخص شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم، 13 تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته یک رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم در مرحله نخست در دو گروه شش و هفت تیمی دیدارهای خود را برگزار کردند تا از هر گروه سه تیم راهی مرحله نهایی شوند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل تیم‌های هما، ایرنجوان، ارم‌ساز وحدت، پناه‌آفرین، سوهان گل‌محمد، انصار و ارم‌ساز نوین حضور داشتند و در گروه دوم نیز تیم‌های فوتبال جوانان افشید، صبای نوین، اتحاد، پیروزان نیروگاه، افشین و مبنا صنعت بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا از هر گروه سه تیم راهی مرحله نهایی شوند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه نخست تیم فوتبال هما با کسب پنج پیروزی و تنها یک باخت با کسب 15 امتیاز در صدر ایستاد و راهی مرحله نهایی شد، در حالی که تیم فوتبال جوانان ایرانجوان قم با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و یک باخت با 13 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و تیم جوانان ارم‌ساز وحدت با چهار پیروزی و دو باخت به تیم‌های بالاتر از خود با 12 امتیاز به جمع صعودکننده‌ها پیوست.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه دوم تیم فوتبال افشید با کسب پنج پیروزی و با کسب 15 امتیاز در صدر ایستاد و راهی مرحله نهایی شد، در حالی که تیم فوتبال جوانان صبای نوین قم با کسب چهار پیروزی و یک باخت با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و تیم جوانان اتحاد قم با دو پیروزی، یک تساوی و دو باخت و کسب هفت امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هفت امتیازی نیروگاه به عنوان تیم سوم راهی مرحله نهایی شد.

دیدارهای مرحله نهایی به شکل دوره‌ای در حالی به انجام رسید که قوی‌ترین تیم مسابقات صبای قم بود که موفق شد در پنج بازی سه بار حریفان خود را شکست بدهد، ضمن اینکه دو بار نیز مقابل حریفان تن به تساوی داد تا با کسب 11 امتیاز به عنوان تنها تیم بدون باخت قهرمان این جام شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول