اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان‌غربی:

بسیج کارگری گروه‌های تخصصی تشکیل داده است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان‌غربی گفت: بسیج کارگری در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گروه‌های تخصصی تشکیل داده است.

بسیج کارگری گروه‌های تخصصی تشکیل داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسنعلی چراغی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای تحقق فرامین رهبری گروه‌های زیادی با ماموریت‌های مختلف در سطح کشور ساماندهی شده‌اند که بسیج کارگری نیز مأموریت تحقق منویات ولی فقیه را بر عهده دارد.

وی افزود: بسیج به عنوان گستره‌ترین نیرو در سطح جهان و معتقدترین نیرو به تفکرات توحیدی باید در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها میدان‌داری کند.

چراغی هدف کلی بسیج کارگری را کمک به دولت در راستای اسلامی‌کردن محیط‌‌های سازمانی بسیج در جامعه، تقویت و توسعه کارآمدی قشر در تولیدات اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج، ترویج فرهنگ دینی در راستای رفتارسازی در جامعه، نهادینه‌کردن فرهنگ مسئولیت‌‌پذیری با استفاده از بسیج کارگری، ایجاد خودباوری، خوداتکایی و خودکفایی در عرصه تولید و صنعت، افزایش کیفیت تولید و بالابردن بهره‌‌وری در تولید صنعت و اصلاح الگوی مصرف و توسعه و تقویت فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی از جمله اهداف ترسیم شده بسیج کارگری در کشور است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی است.

وی افزود: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی‌ است که شبانه‌روز در سنگرهای حق علیه باطل مبارزه کرده و در این مسیر کوچک‌ترین تردیدی به دل راه ندادند.

چراغی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز، عزت و امنیت نظام اسلامی را مدیون خاک پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است.

وی تصریح کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری بسیجی آبادگر بدون چشم‌‌داشت است و در دین اسلام و سیره ائمه معصومان (ع) کار و جهاد از اصول ارزشی اقتصاد اسلامی است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول