اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد

پرداختن ریشه‌‌ای به موضوعات فرهنگی‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر مشهد، پرداختن ریشه‌ای به موضوعات فرهنگی را قابل اهمیت دانست و گفت: پژوهش و توجه به فضاهای علمی و دانشجویی در راستای تحقق این امر اهمیت بسزایی دارد.

پرداختن ریشه‌‌ای به موضوعات فرهنگی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی عصر امروز در جمع خبرنگاران به بزرگداشت دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به همزمانی دو مناسبت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید از تمام ظرفیت‌های کاری خود در راستای باشکوه برگزار شدن میلاد حضرت رضا(ع) و نهادینه‌کردن فرهنگ رضوی همانند عید نوروز قدم بردارد.

وی در ادامه پرداختن ریشه‌ای به موضوعات فرهنگی را قابل اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: پژوهش و توجه به فضاهای علمی و دانشجویی درراستای تحقق این امر اهمیت بسزایی دارد.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: استانداری نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ ایثار شهادت و نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس در میان جوانان دارد.

وی افزود: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید ابتدا جایگاه و اهمیت توجه به این مقوله در فرهنگ‌سازی جامعه روشن شود.

خواجی نقش مسئولان به‌ویژه استانداری را در پیگیری این موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: در حالیکه تمام ارزش‌های دوران اسلام در هشت سال دفاع مقدس نمود پیدا کرد ما باید در راستای تعالی و اثر بخشی این مجاهدت‌ها تلاش کنیم.

خواجی در ادامه پایمردی، شجاعت، دفاع از مستضعفین اسلام‌مداری و دفاع از سرزمین را از مهم‌ترین آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: شهدا تئوری‌های 14قرن مسلمانان و اندیشمندان مسلمان را در هشت سال دفاع مقدس به ظهور گذاشتند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول