اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ دسته اول ایران/

تکرار نتایج هفته اول برای گسترش فولاد و شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: در هفته دوم لیگ دسته اول ایران تیم‌های گسترش فولاد تبریز و شهرداری تبریز نتایج هفته اول خود را تکرار کردند.

تکرار نتایج هفته اول برای گسترش فولاد و شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دوم جام آزادگان تیم گسترش فولاد به پیروزی دست یافته و دو تیم دیگر تبریزی یعنی شهرداری و ماشین‌سازی نیز مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

گسترش فولاد صدرنشین شد

گسترش فولاد تبریز در هفته دوم با پیروزی دو بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز صدرنشین گروه خود شد. گسترش فولاد که با رسول خطیبی تیمی مدعی را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول مهیا کرده است با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجد سلیمان و شهرداری اراک در صدر گروه قرار گرفت. گسترش فولاد تبریز در هفته نخست نیز با دو گل اتکای گلستان را با شکست بدرقه کرده بود.

گسترش فولاد تبریز در هفته سوم میزبان تیم شاهین بوشهر سه امتیازی است.

ماشین‌سازی حرکت کرد

ماشین‌سازی تبریز در بازی اول خود با دو گل مغلوب همشهری خود گسترش فولاد شد. هر چند با وضعیت تیم ماشین‌سازی این شکست می‌توانست به مراتب سنگین‌تر از این نتیجه باشد.

ماشین‌سازی هفته نخست به دلیل آماده نشدن مدارکش مقابل الوند همدان بازی نکرد و با باخت دو بر صفر از گسترش فولاد بدون امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.

ماشین‌سازی این هفته به قائم شهر خواهد رفت تا مقابل نساجی این شهر قرار گیرد.

دومین شکست شهرداری تبریز

شهرداری تبریز در دومین بازی خارج از خانه خود متحمل دومین شکست شد.

شهرداری تبریز که امسال برای صعود به لیگ برتر مسئولیت فنی تیم را به فراز کمالوند سپرده است در دو هفته نخست لیگ دسته اول متحمل دو شکست شده تا بدون امتیاز در رده دوازدهم جای گیرد.

شهرداری تبریز در هفته اول و در واپسین ثانیه‌ها مقابل پاس همدان شکست خورد و در هفته دوم نیز در بابل مغلوب سایپای شمال شد.

البته شهرداری تبریز هر دو بازی اول را خارج از خانه برگزار کرده و قضاوت در مورد نتایج  این تیم هنوز زود است، ضمن اینکه فراز کمالوند در تیم‌هایی که مربی بوده، در هفته‌های نخست نتایج ضعیفی گرفته اما رفته رفته تیمش راه افتاده است.

شهرداری تبریز در هفته سوم میزبان فولاد یزد است. حریفی که می‌تواند آغاز موفقیت‌های شهرداری تبریز با فراز کمالوند محسوب شود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول