اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر:

کشف مشروبات الکلی هنگ مرزی پیرانشهر 22 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: کشف مشروبات الکلی در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در هنگ مرزی پیرانشهر 22 درصد افزایش یافته است.

کشف مشروبات الکلی هنگ مرزی پیرانشهر 22 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در سال جاری 13 هزار تیم گشت و کمین توسط هنگ مرزی پیرانشهر برای مبارزه با قاچاق کالا اعزام شده است.

وی با اشاره به افزایش 22 درصدی میزان کشفیات مشروبات الکلی در پنج ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در هنگ مرزی پیرانشهر، تصریح کرد: این امر نشان از ارتقای سطح کنترل هنگ مرزی پیرانشهر است.

پور‌علی با اشاره به عملکرد پنج ماهه این هنگ مرزی، افزود: افزایش 100 درصدی کشف سلاح، افزایش 115 درصدی کشف مهمات، افزایش 105 درصدی کشف قاچاق دارو و افزایش 71 درصدی البسه قاچاق و پارچه از مهم‌ترین عملکردهای هنگ مرزی پیرانشهر در این مدت است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‌های مختلفی در هنگ مرزی پیرانشهر تدارک دیده شده که از جمله آنها می‌توان به مبارزه جدی با قاچاق کالاهای مختلف به ویژه مشروبات الکلی اشاره کرد.

پورعلی با اشاره به کشفیات صورت گرفته در سال جاری توسط مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر، گفت: پنج ماه نخست امسال شاهد افزایش 22 درصدی کشفیات مشروبات الکلی هستیم که در این راستا 136 نفر دستگیر شده‌اند.

وی از کشف پیش‌سازهای مواد مخدر در هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد و اظهار داشت: امسال کشف پیش‌ساز مواد مخدر در هنگ مرزی پیرانشهر دو برابر شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول