اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین اختتامیه کنگره شعر رضوی در کرمان انجام شد

معرفی 8 شاعر برگزیده کنگره سراسری شعر رضوی

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه هفتمین کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان هشت شاعر برگزیده کشور معرفی و تجلیل شدند.

معرفی 8 شاعر برگزیده کنگره سراسری شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین اختتامیه هفتمین کنگره سراسری شعر رضوی استان کرمان شامگاه سه‌شنبه با شعرخوانی شاعران برجسته کشور برگزار و هشت شاعر برگزیده این دوره معرفی شدند.

هیئت داوران هفتمین کنگره سراسری شعر رضوی عباس شاه‌زیدی از اصفهان، عالیه مهرابی از یزد و خدابخش صفادل را با اهدای لوح، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به تربیت به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم انتخاب کردند.

همچنین میثم خادلیان از خوزستان، فاطمه آل‌طاهر از خمین، زهرا شعبانی از خوزستان، منصوره اسحاق‌زاده از تهران و احسان محمدی از اردبیل با اهدای لوح، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به عنوان نفرات چهارم تا هشتم کنگره سراسری شعر رضوی معرفی شدند. 

هیئت داوران همچنین آثار محمدحسن اسنفدیار‌پور و شیما مظهری‌صفات را از کرمان شایسته تقدیر دانست.

به گزارش فارس در این آیین از مجتبی ابوالقاسم رهگذر از مشهد، فرامرز اکبری از مشهد، سعید ثابتی‌رضویان از تهران، زهرا امیرتیموری از کرمان، مصطفی جلیلیان از مشهد، سمیه تکور از گلستان، علی دولتیان از سمنان، احمدرضا رزازی از بروجن، هاشم رضازاده از مشهد، مریم زارع از شیراز، سکینه صالحی از قزوین، مریم امانلو از نیشابور، موسی عصمتی از خراسان جنوبی، محمدتقی عزیزیان از لرستان، فاطمه فاضلی از فارس، محمد کامرانی از قم، مریم کرباسی از اصفهان، احسان منصوری از مشهد، مهدی مردانی از قزوین، میثم مشرقی از کرمان و ابراهیم هنرندی از کرمان تقدیر شد.

همچنین حمید مظهری رئیس انجمن خواجو کرمان، غلامحسین اسدی رئیس انجمن شعر دفاع مقدس کرمان، منوچهر افضلی رئیس انجمن شعر قلم و علیجان سلیمانی به عنوان پیشکسوتان شعر استان کرمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این آیین از برگزار کنندگان نمایشگاه هفته فرهنگ رضوی در کرمان با عنوان "فرهنگ، هنر و معرفت رضوی" تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول