اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

تکمیل دومین شیرخوارگاه اصفهان یک میلیارد تومان هزینه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تکمیل دومین شیرخوارگاه اصفهان یک میلیارد تومان هزینه در بر دارد که تأمین آن از عهده بهزیستی خارج است.

تکمیل دومین شیرخوارگاه اصفهان یک میلیارد تومان هزینه دارد

محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شیرخوارگاه نرجس نزدیک 40 کودک را در خود نگهداری می‌کند، اظهار کرد: هزینه نگهداری این کودکان به ویژه کودکان معلول بسیار بالا است چرا که با عارضه جسمی و عمل جراحی مورد بی‌مهری قرار گرفته و تحویل این مراکز داده می‌شوند.

وی افزود: برخی کودکان از طریق مراجع قضایی و برخی دیگر به دلایل معلولیت‌های جسمی و عدم توانایی خانواده‌ها در تأمین هزینه‌ها کودکان سر راهی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه بهزیستی کودکان طلاق را در مراکز خانه کودکان و نوجوانان نگهداری نمی‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر 500 کودک، نوجوان و شیرخوار در 38 خانه بهزیستی نگهداری می‌شوند.

وی اضافه کرد: تعدادی از کودکان در مرکز شیرخوارگاه نرجس هم از زندان‌ها تحویل این مرکز داده می‌شوند.

محمدزاده با تاکید به اینکه شیرخوارگاه دیگری توسط یک خیر در حال ساخت است، افزود: تاکنون 900 میلیون تومان توسط دو خیر و نیز سازمان بهزیستی هزینه بنای این شیرخوارگاه شده است.

وی گفت: سفت کاری این شیرخوارگاه تمام شده است، اما برای تکمیل بقیه این شیرخوارگاه پیش‌بینی می‌شود که حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان دیگر لازم داشته باشد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول