اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

به دلیل سوءاستفاده دلالان قیمت خرید تضمینی خرما اعلام نشد

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت تضمینی خرید خرما اعلام نشده تا راه سوء استفاده دلالان بسته شود.

به دلیل سوءاستفاده دلالان قیمت خرید تضمینی خرما اعلام نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع شهروندان وحدتیه با ایراد سخنانی در راستای محکومیت ساخت فیلم ضداسلامی توسط گروه‌های آمریکایی صهیونیستی اظهار داشت: طبیعی است که وقتی عده‌ای از دست اسلام عصبانی می‌شوند دست به توهین و تمسخر بزنند و اگر این چنین نکنند مایه تعجب است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استکبارگران و دشمنان اسلام از روش‌های مختلفی مثل شعر، نمایش، تخریب مساجد، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور شخصیت‌های دینی، کلاس آموزش مبارزه با اسلام برای نظامیان، کتب درسی و مناظره برای اسلام‌ستیزی استفاده می‌کنند و در برهه کنونی هم با ساخت فیلم موهن این هدف خود را پیش می‌برند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که پیش روی نخلداران و کشاورزان وجود دارد، می‌طلبد مسئولان مربوطه با عزم جزم برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری‌هایی در زمینه خرید تضمینی خرما انجام داده‌ایم ولی در حال حاضر قرار بر این شده که قیمت تضمینی خرید خرما اعلام نشود تا راه سوءاستفاده دلالان بسته شود.

موسوی‌نژاد خشکسالی را عامل مهمی در بروز مشکلات برای کشاورزان منطقه برشمرد و گفت: برخی از دلایل بروز خشکسالی، عوامل غیرطبیعی مثل دزدیدن ابرهای بارور از روی آسمان جنوب ایران توسط دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته دشمنان ایران است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث سد دالکی اظهار داشت: با ایجاد این سد مشکلات زیادی برطرف خواهد شد و پیگیر ادامه روند ساخت این سد مهم در منطقه که مطالعات و کارهای ابتدایی آن نیز انجام شده هستیم.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه باید اعتبار بیشتری برای سد دالکی در بودجه امسال در نظر گرفته شود تصریح کرد: برای شروع یک پروژه عمرانی حداقل باید 20 درصد از کل بودجه آن تخصیص داده شود ولی در اعتبارات امسال بودجه بسیار کمتری برای آن پیش‌بینی شده که برای شروع به ‌کار این سد باید اعتبار بیشتری در نظر گرفته شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال شهروندان وحدتیه‌ مبنی بر اخذ مجوز ایجاد بخشداری برای وحدتیه گفت: قبلا هم قول داده‌ایم اگر چیزی حق مردم یک شهر یا روستا باشد با تمام توان برای تحقق آن تلاش و پیگیری خواهیم کرد و لحظه‌ای برای احقاق حقوق مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: در صورتی که بخشداری حق وحدتیه باشد، ایجاد آن ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید ولی این طبیعی است که هر کس باید به حق خود برسد اگر چه بعضی راضی نباشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول