اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان نکا خبر داد

برپایی نمایشگاه طراحی نقش طبیعت در شرق مازندران

خبرگزاری فارس: به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان نکا، نمایشگاه نقاشی و طراحی نقش طبیعت در شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا برپا شد.

برپایی نمایشگاه طراحی نقش طبیعت در شرق مازندران

رسول هادی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی استاد رضا حسنی و هنرجویان از 23 شهریور ماه تا هفت مهر ماه ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری امیرالمومنین (ع) ارشاد نکا در حال برگزاری است.

هادی‌زاده با اشاره به زمان بازدید از این نمایشگاه نقاشی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در این دو هفته که نمایشگاه دایر است، از ساعت هشت صبح تا 14 و از ساعت 16 عصر تا 20 شب از آثار هنرمندان جوان بازدید کنند.

وی با اشاره به تعداد آثار موجود در این نمایشگاه یادآور شد: بیش از 30 اثر از نقاشی‌های برگزیده هنرمندان جوان منتخب در این نمایشگاه مورد بازدید عموم قرار می‌گیرد.

هادی‌زاده گفت: این نمایشگاه برای ترویج هنرهای تجسمی در بخش طراحی و نقاشی و همچنین نشان‌دادن استعدادهای بی‌نظیر جوانان پرتلاش شهرستان نکا و تشویق آنان به کارهای هنری برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا عنوان کرد: ایجاد انگیزه و شور و اشتیاق در هنرمندان اقدام مهمی در تخلیه انرژی آنان و گامی در راستای رفع کسالت است که باید در این رابطه بیش از گذشته وارد شویم و هنرمندان را تشویق به کارهای هنری کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به هنر و هنرمندان در منطقه می‌توان مسبب تقویت و تعالی فرهنگ شود، اضافه کرد: حمایت از هنرمندان در تمامی عرصه‌ها جزء وظایف ذاتی متولیان فرهنگی است.

هادی‌زاده متذکر شد: هنرمندان با به‌نمایش گذاشتن آثار ارزنده خود به شور و شعف فضای شهری کمک خواهند کرد و این امر به مراتب موجبات تعالی بخش‌های مختلف منطقه را به همراه خواهد آورد.

این مسئول اذعان داشت: فضا و امکانات مناسبی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد نکا برای فعالیت هنرمندان مهیاست و مشکلی برای فعالیت هنرمندان نداریم و از همه هنرمندان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول