اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه مطبوعات هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای

مسئولیت توهین به ادیان الهی مستقیما متوجه قدرت‌های استکباری است

خبرگزاری فارس: خانه مطبوعات هرمزگان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام کشیش امریکایی، مسئولیت توهین به ادیان الهی را مستقیما متوجه قدرت‌های استکباری ذکر کرده است.

مسئولیت توهین به ادیان الهی مستقیما متوجه قدرت‌های استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خانه مطبوعات هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای، هتک حرمت ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم و در این بیانیه آورده است: در حالی که موج بیداری اسلامی و گسترش مخالفت با رژیم جهانخوار صهیونیسم و آمریکا در کل منطقه طنین‌انداز شده است، دشمنان اسلام در جبهه کفر و نفاق این بار نیز در اقدامی زشت، نفرت انگیز و نابخردانه به مقدسات بزرگترین و کامل‌ترین دین الهی و اسلام عزیز اهانت کردند.

در ادامه این بیانیه این چنین آمده است: این اقدام موهن در توهین به ساحت مقدس رحمت‌للعالمین پیامبر خاتم حضرت محمد بن عبدالله (ص) که با طراحی و حمایت محافل بین‌المللی صهیونیست انجام گرفته موجب تاثر و تاسف عمیق شد.

رفتاری که دل و روح همه موحدان و نیک سیرتان جهان را می‌آزارد و حاکی از فصل جدیدی از تلاش برای گسترش اختلافات دینی و منهدم ساختن هم‌زیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی است.

این بیانیه این گونه ادامه یافته است: این شیوه، گاه با ساختن مذاهب جعلی و گاه با پوشش آزادی بیان و انتشار کاریکاتور و یا داستان‌های موهن مانند کتاب آیات شیطانی و گاه با جسارت به ساحت مقدسات مانند قرآن سوزی و در مواردی هم با رفتارهای افراطی به ظاهر مذهبی دنبال می‌شود و همواره نقش عظیمی از هزینه‌های مادی و معنوی جوامع را صرف خود می‌سازد.

بدون شک هتک حرمت پیامبر رحمت و خاتم انبیا که احیاگر ارزش‌های انسانی بود و مکار اخلاق را به اوج خود رساند، توهین به همه ادیان و مکاتبی است که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان هستند.

خانه مطبوعات هرمزگان ضمن محکومیت این اقدام نفرت انگیز آن را بخشی از سلسله تلاش‌هایی می‌داند که در دهه‌های اخیر با حمایت قدرت‌های سلطه‌گر دنیا به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم جنایت پیشه اسرائیل صورت گرفته است و مسئولیت این گونه حوادث را مستقیما متوجه آنان می‌داند.

خانه مطبوعات هرمزگان همچنین همگام با امت اسلامی بر این عقیده‌ است که این اقدام  موهن نهایت دشمنی با عالی‌ترین حق از حقوق انسان‌ها یعنی احترام به اعتقادات، مقدسات و احساسات آنان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول