اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

باید از برکات فرهنگ غنی رضوی به خوبی استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: باید از برکات فرهنگ غنی رضوی و اهل بیت عصمت و طهارت به خوبی استفاده کنیم.

باید از برکات فرهنگ غنی رضوی به خوبی استفاده شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد جشنواره‌های رضوی را فرصت مناسبی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت عنوان کرد و گفت: دشمنان ما همواره در قالب‌های مختلف برای مقابله با فرهنگ رضوی، احکام دینی و دستورات اهل بیت و امام رضا(ع) برنامه‌ریزی‌های فراوانی را انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید از برکات فرهنگ غنی رضوی و اهل بیت عصمت و طهارت به خوبی استفاده کنیم، افزود: با توجه به اینکه فرهنگ رضوی و اهل بیت عصمت و طهارت برگرفته از وحی و دستورات دین اسلام و با فطرت انسان وصل شده است، به طور حتم استفاده از آنها در مقابله با جنگ نرم بسیار تأثیرگذار است.

استاندار لرستان ایام دهه کرامت و جشنواره رضوی را فرصت مناسبی دانست تا در دریای خروشان آموزه‌های قرآنی زمینه آشنائی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

وی گفت: یکی از باورهای عمیق اعتقادی شیعه مسئله امامت است و مسئله امامت زمینه‌ساز احیا همه ارزش‌های انسانی است که در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها باید بر روی بحث محتوا سازی بر مبنای اصل ولایت‌پذیری بیشتر کار شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: آنچه تحت عنوان پیروزی جهان اسلام با مرکزیت جمهوری اسلامی به دست آورده‌ایم، وجود مقدس حضرت ثامن‌الحجج(ع) و مرقد منور ایشان است.

استاندار لرستان با اشاره به تأثیر برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی در سطح ملی و فرا ملی گفت: به طور حتم برگزاری این گونه جشنواره‌ها در استان تأثیر فراوانی هم در سطح ملی و هم بین‌المللی خواهد داشت و زمینه معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) و همچنین اهل بیت به همگان فراهم می‌شود.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره به مسائل انحرافی در زمینه اسلام و فرهنگ اهل بیت می‌پردازند از این‌رو وظیفه ما در قبال این سنگین است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول