اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان از تفکر بسیجی هراس دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان از تفکر بسیجی در هراس هستند.

دشمنان از تفکر بسیجی هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست بصیرت دانشجویی در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: ولایت فقیه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است و تبعیت از ولایت فقیه وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی اضافه کرد: نظام ولایت، امروز ضرورتا برای جامعه بشری نیاز است و حتما باید باشد و بدون تردید جامعه بشری اگر بخواهد به سعادت حقیقی برسد، راهی جز اینکه نظام ولایی در جامعه تشکیل بدهد، ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با مقایسه حاکمیت طاغوت و حاکمیت الهی خاطر نشان کرد: آنچه که شما در حکومت‌های غربی، شیطانی و طاغوتی می‌توانید ببینید، یک چیز بیشتر نیست و آن هم این‌ است که انسان‌محور است و انسان باید به لذت دنیا برسد و نهایت چیزی که امروز جامعه بشری باید دنبال کند این است که انسان به مقام و موقعیتی برسد که لذت ببرد.

موسوی‌نژاد به اهمیت بصیرت اشاره کرد و گفت: بصیرت تنها اطلاعات نیست و اینکه ما فقط اخبار داشته باشیم بلکه بصیرت این است که ما قدرت و قوت درک شرایط را داشته باشیم و بتوانیم به موقع تصمیم بگیریم، به موقع حرف بزنیم و درست حرف بزنیم، نه اینکه هر حرفی از زبان ما جاری بشود.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه ادامه داد: اگر کسی با ولایت و رهبری زاویه گرفت، شک نکنید که با امام زمان(عج) هم زاویه می‌گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تقدیر از برگزارکنندگان طرح ولایت در سراسر کشور یادآور شد: طرح ولایت از اقدامات بسیار ارزشمند و به حق آیت‌الله مصباح یزدی است و امیدوار هستیم این طرح عظیم و ارزشی تداوم یابد.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: بصیرت‌افزایی دانشجویان جامعه را در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی ایمن می‌سازد و به همین علت طرح ولایت اثرات بسیار مثبتی دارد.

وی خاطر نشان کرد: بسیجی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و دشمنان از تفکر بسیجی در هراس هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول