اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خلیج فارس:

21 پرونده آموزشی دانشجویان در کمیسیون موارد خاص بررسی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: 21 پرونده آموزشی دانشجویان در کمیسیون موارد خاص بررسی شد.

21 پرونده آموزشی دانشجویان در کمیسیون موارد خاص بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسن تاجیک ظهر امروز در نخستین جلسه کمیسیون موارد خاص استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: در این جلسه تعداد 21 مورد از پرونده‌های دارای مشکلات آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری شد.

وی بیان کرد: تا قبل از این پرونده‌های مرتبط با کمیسیون موارد خاص استان، به استان فارس برای تصمیم‌گیری ارجاع داده می‌شد و پس از سیاستگذاری‌های وزارت علوم در ارتباط با تفویض اختیار به استانها، استان بوشهر نیز از این فرصت برخوردار شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر تاکید کرد: اعضاء کمیسیون موارد خاص استانی با حکم معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور تعیین می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به نظر وزیر علوم و معاون ایشان مبنی بر تمرکززدایی، اختیارات بررسی پرونده‌های خاص دانشجویی مدتی است به نمایندگان آموزش عالی در استان‌ها واگذار شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: همچنین بر اساس اختیارات وزارت علوم، حکم بنده در مورد رئیس کمیسیون امور خاص دانشجویان، دانشگاه‌های غیر انتفاعی را نیز شامل می‌شود و حکم آن نیز به رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر واگذار شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول